1.

A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1402
Seyed Behrouz Behzadi؛ Nasser Rashidi

2.

A sociocultural analysis of personal practical theorizing as an awareness raising technique in novice and expert teachers’ professional development

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 319-352
Meisam Moghadam؛ Saeed Mehrpour

3.

Developing and Assessing Intercultural Competence through Ethnographic Interviews in the Domestic Context of Teacher Education in Iran

دوره 10، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 119-144
Mehri Jalali

4.

EFL Teachers Assessment Literacy Needs Inventory: A Case of Fulcher’s Assessment Literacy

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 131-156
Mohammad Reza khodashenas؛ Hossein Khodabakhshzadeh؛ Purya Baghaei؛ Khalil Motallebzadeh

5.

Teaching Quality of EFL Teachers: Do Years of Teaching Experience Matter?

دوره 11، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 161-186
Mehri Jalali

6.

Validating an English Language Teacher Professional Development Scale in Iranian EFL Context

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 134-107
Reza Khany؛ Fatemeh Azimi Amoli

7.

مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری

دوره 7، شماره 20، تیر 1390، صفحه 95-130
مسعود مرادی؛ هاشم فردانش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login