Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. (1402). A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Seyed Behrouz Behzadi; Nasser Rashidi. "A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. (1402). 'A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login