Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. (1402). A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), 67-118. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Seyed Behrouz Behzadi; Nasser Rashidi. "A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 2, 1402, 67-118. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. (1402). 'A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(2), pp. 67-118. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783
Behzadi, Seyed Behrouz, Rashidi, Nasser. A Philosophical Problematisation of Research on EFL/ESL Teachers’ Cognition vs. Action: A Critical Interpretive Synthesis. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(2): 67-118. doi: 10.22054/ilt.2024.74353.783


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login