1.

اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست

دوره 13، شماره 49، فروردین 1401، صفحه 163-192
علی اکبر کبیری؛ مهدی واحدی

2.

اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان بر جرأت ورزی و روابط بین فردی دانش آموزان

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 87-108
علی اکبر کبیری؛ محمد رضا نیلی؛ ریحانه ریوندی

3.

بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی

دوره 9، شماره 30، دی 1392، صفحه 79-106
هما رضایی

4.

طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 1-45
اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی اکبر کبیری؛ یحیی قائدی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

5.

فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر

دوره 13، شماره 52، دی 1402
فاطمه یاوری؛ فریده سجادی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login