1.

ارائه مدل برندسازی دیجیتال در متاورس(مورد مطالعه: صنعت گردشگری)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1404
ولی محمد درینی؛ آذین یزدی؛ یزدان شیرمحمدی؛ هادی مولودیان

2.

تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه افراد متأهل 40-15 سال شهر بروجرد)

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 288-257
کرم اله جوانمرد؛ نرگس خوشکلام

3.

طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی

دوره 7، شماره 26، اسفند 1397، صفحه 161-191
محمدهادی خراشادیزاده؛ حسن مهرمنش؛ جلال حقیقت منفرد


login