1.

توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

دوره 11، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 257-298
محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین

2.

چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 1-39
جواد نظریان جشن آبادی؛ محمدحسین رونقی؛ مسلم علیمحمدلو؛ ابوالقاسم ابراهیمی

3.

طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 247-272
فرج الله رحیمی؛ محمدحسن بقالی‌نژاد شوشتری؛ مهدی نداف

4.

عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 23، خرداد 1397، صفحه 33-81
صلاح رضایی؛ سید جواد میر عابدینی؛ عطاءالله ابطحی

5.

مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار

دوره 6، شماره 23، خرداد 1397، صفحه 145-175
نسیبه پوطی؛ حسین مرادی مخلص؛ .وحید صالحی؛ جمشید حیدری

6.

مدلی برای بلوغ هوشمندی کسب‌وکار در حوزه مراقبت‌های سلامت بر پایه ترکیب روش‌های دلفی و DEMATEL-ANP

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 117-156
مهناز سعیدی ممقانی؛ محمدجواد ارشادی؛ آرمان ساجدی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login