1.

Postmethod Pedagogy and Iranian EFL Teachers’ Understandings: Is a Promising Trend on the Way?

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 82-55
Nasser Rashidi؛ Nurullah Mansourzadeh

2.

بازیمندی فهم نزد ویتگنشتاین و گادامر

دوره 7، شماره 25، فروردین 1390، صفحه 137-151
محمد رعایت جهرمی

3.

بررسی و نقد شیوة تدبّر سوره‌محور

دوره 11، شماره 38، فروردین 1399، صفحه 7-29
روح الله محمدعلی نژاد عمران؛ حمید نصرتی؛ فرزاد دهقانی

4.

تأویل و فهم شعر از نظر هرمنوتیک فلسفی

دوره 10، شماره 37، فروردین 1393، صفحه 25-44
زهرا زواریان؛ بیژن عبدالکریمی

5.

چالش گادامر و هرش بر سر معیار درستی تفسیر

دوره 10، شماره 39، مهر 1393، صفحه 45-58
حمیده ایزدی نیا؛ اصغر واعظی

6.

خلاقیت به مثابۀ فهم اصیل و دلالت‌های آن برای تعلیم و تربیت بحثی در هرمنوتیک فلسفی گادامر

دوره 16، شماره 61، فروردین 1399، صفحه 150-179
محمد جابری نصر؛ پروانه ولوی؛ مسعود صفایی مقدم؛ علیرضا حاجی یخچالی

7.

داوری میان سه استاد در مساله تاویل در قرآن کریم

دوره 10، شماره 27، خرداد 1385، صفحه 13-32
صدرالدین طاهری

8.

سخنوری در گزارندگی فلسفی

دوره 13، شماره 50، تیر 1396، صفحه 41-64
احمد علی حیدری

9.

فهم به مثابه امر ذهنی از منظر ویتگنشتاین متاخر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1400
ابوالفضل صبرآمیز

10.

مفسّران قرآن و فهم روشمندانه از متن

دوره 5، شماره 16، مهر 1393، صفحه 7-34
داوود معماری؛ فاطمه خامدا

11.

منحنی تحول زبان و فهم در فلسفه معاصر

دوره 1، شماره 4، دی 1384، صفحه 17-28
قاسم پورحسن

12.

مولوی و هرمنوتیک فلسفی

دوره 9، شماره 25، آذر 1384، صفحه 183-206
عبدالله نصری

13.

نگاهی به هرمنوتیک گاد امر

دوره 9، شماره 24، شهریور 1384، صفحه 74-86
عبدالله نصری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login