1.

بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 127-145
رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

2.

رفتار خریداران و تصمیم گیری خرید با فناوری واقعیت افزوده در کسب‌وکارهای مجازی B2C: مرور بیبلیومتریک و تحلیل محتوا

دوره 13، شماره 51، فروردین 1404، صفحه 1-52
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

3.

نقش فناوری واقعیت افزوده در تکامل بازاریابی: یک مطالعه مرورسیستماتیک و تحلیل بیبلیومتریک

دوره 13، شماره 49، مهر 1403، صفحه 119-157
فهیمه ماه آورپور؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


login