1.

Portfolio Assessment and the Enhancement of Higher Order Thinking through Multiple Intelligence and Dialogic Feedback

دوره 4، شماره 1، بهار 2015، صفحه 25-1
Akram Faravani؛ Mahmood Reza Atai

2.

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر مبنای هوش چندگانه بر بهبود عملکرد(هوش) کودکان پیش دبستانی شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1399
سحر تیماج چی؛ معصومه سادات ابطحی

3.

اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تابستان 1394، صفحه 151-177
سالار فرامرزی؛ حسین زارع؛ اعظم فتوت

4.

ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر

دوره 5، شماره 18، زمستان 1393، صفحه 179-206
سیمین دخت رضاخانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.