1.

The Comparative Effect of Practicing Cooperative Learning and Critical Thinking on EFL Learners’ Writing

دوره 1، شماره 2، اسفند 2012، صفحه 371-394
Mona Khabiri؛ Mina Firooz

2.

The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 1-32
Moussa Ahmadian؛ Ehsan Mehri؛ Rozhin Ghaslani

3.

The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Model (SGSM) of Writing Instruction, and Swalesian Model (SM) upon Iranian Learners’ Writing Performance: A Comparative Study

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 29-59
Alireza Amjadiparvar؛ Parviz Maftoon؛ Massood Yazdanimoghaddam

4.

تبارشناسی مادۀ «کَ ت ْب» در زبان‌های سامی با کاربردهای معانی آن در قرآن و عهدین

دوره 13، شماره 50، مهر 1401، صفحه 1-30
محمد علی همتی؛ محمد کاظم شاکر

5.

واکاوی ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسی‌آموزان چینی سطح فرامیانی (B2)

دوره 9، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 409-431
محمد باقر میرزایی حصاریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login