1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، شهریور 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

بررسی نحوه پوشش خبری مطالب نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تارنماهای امروز، انتخاب نو، بازتاب و رویداد

دوره 15، شماره 40، فروردین 1387، صفحه 90-115
علی اصغر کیا؛ عباس سعید

3.

سیاست رسانه‌ای شده؛ نمونه پژوهی مقایسه‌ای جو لوله کش و میرزاآقا

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 63-105
غلامرضا حداد

4.

سلاح یا تسکین: سایبراتنوگرافی خنده سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 1-36
سعید ذکایی؛ محمد جواد ایمانی خوشخو

5.

شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 9-42
محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

6.

نقش انگلستان در ایجاد بحرانهای سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 13در ایران

دوره 4، شماره 13، مهر 1394، صفحه 65-93
غلامرضا خواجه سروی؛ احمدرضا بردبار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login