1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، شهریور 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

بررسی نحوه پوشش خبری مطالب نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تارنماهای امروز، انتخاب نو، بازتاب و رویداد

دوره 15، شماره 40، فروردین 1387، صفحه 90-115
علی اصغر کیا؛ عباس سعید

3.

سلاح یا تسکین: سایبراتنوگرافی خنده سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 1-36
سعید ذکایی؛ محمد جواد ایمانی خوشخو

4.

سیاست رسانه‌ای شده؛ نمونه پژوهی مقایسه‌ای جو لوله کش و میرزاآقا

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 63-105
غلامرضا حداد

5.

شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 9-42
محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

6.

نقش انگلستان در ایجاد بحرانهای سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 13در ایران

دوره 4، شماره 13، مهر 1394، صفحه 65-93
غلامرضا خواجه سروی؛ احمدرضا بردبار


login