1.

الگوی هم‌راستایی گونه‌های بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی

دوره 32، شماره 107، فروردین 1402، صفحه 183-227
علیرضا کوشکی جهرمی؛ معین عبدالمحمد سقا؛ سعید زرندی

2.

تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات

دوره 3، شماره 9، آذر 1393، صفحه 41-61
فتاح شریف زاده؛ آرزو صادقی؛ امیر مهدی آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login