کوشکی جهرمی, علیرضا, عبدالمحمد سقا, معین, زرندی, سعید. (1402). الگوی هم‌راستایی گونه‌های بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(107), 183-227. doi: 10.22054/jmsd.2022.68380.4162
علیرضا کوشکی جهرمی; معین عبدالمحمد سقا; سعید زرندی. "الگوی هم‌راستایی گونه‌های بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 32, 107, 1402, 183-227. doi: 10.22054/jmsd.2022.68380.4162
کوشکی جهرمی, علیرضا, عبدالمحمد سقا, معین, زرندی, سعید. (1402). 'الگوی هم‌راستایی گونه‌های بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(107), pp. 183-227. doi: 10.22054/jmsd.2022.68380.4162
کوشکی جهرمی, علیرضا, عبدالمحمد سقا, معین, زرندی, سعید. الگوی هم‌راستایی گونه‌های بازاریابی داخلی و اشتباهات کارکنان بر اساس منطق نوع شناسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 32(107): 183-227. doi: 10.22054/jmsd.2022.68380.4162


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login