احمدی، منیژه (1397). تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی و اثرات آن در پایداری اقتصادیِ نواحی روستایی استان زنجان، فصلنامه علمی - پژوهشی برنامهریزی منطقهای، شماره 8 (29): صص 79-92.
آزادهفر، محمدرضا (1397). طراحی بستههای گردشگری موسیقی، نشریه هنرهای نمایشی و موسیقی، شماره 57، بهار 1397: صص 77-86.
رنجبریان، بهرام و زاهدی، محمد (1383). رویدادهای گردشگری؛ تنوع و مدیریت، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 2، شماره 5، تابستان 1383: صص 27-51.
عابدیجعفری، حسن؛ تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن؛ شیخزاده، محمد (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی. دو فصلنامه علمی - پژوهشی اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 5(2): صص 151-198.
میرزائی، روزبه (1395). گردشگری رویداد راهکاری جهت توسعه اقتصادی پایدار در جوامع محلی، فصلنامه جغرافیا، شماره 49، تابستان 1395: صص 41-60.
میرزائی، روزبه و رضایی، نفیسه (1395). تحلیل عوامل انگیزشی مؤثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای مبتنی بر جامعه محلی، مطالعه موردی: جشنواره گلغلتان بخش امیرآباد، فصلنامه پژوهشهای روستایی، سال هفتم، شماره 1، بهار 1395: صص 139-166.
میرزائی، روزبه و رضائی، نفیسه (1396). بخشبندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزههای بازدیدکنندگان، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 24، بهار 1396. صص 93-114.
نظری، محسن؛ قادری، زاهد؛ فضلوی، سیده فروزنده (1394). بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 24، زمستان 1394: صص 699-720.
Adams, G. D. (1995). Cultural tourism: The arrival of the intelligent traveler. Museum news, 74(6), 32-37.
Bertella, G. (2015). Celebrating the family abroad: the wedding tourism experience. Annals of Leisure Research, 18(3), 397-413.
Breg, J. (2013). Now and Forever: Growth, Impacts and Future Evolution of Wedding Tourism. http://hdl.handle.net/10214/6270
Chao, D. (2013). Key factors of wedding tourism in Bangkok, Thailand, Master of Business Administration, Assumption University.
Daniels, M. & Loveless, C. (2013). Wedding planning and management. Routledge.
De Witt, L. (2006). Key success factors for managing special events: the case of wedding tourism. North-West University: Potchefstroom Campus (Doctoral dissertation, Dissertation–MCom).
Del Chiappa, G. (2016). Wedding tourism. In Encyclopedia of Tourism (pp. 1018). Springer International Publishing.
Durinec, N. (2013). Destination weddings in the Mediterranean. Hospitality and Tourism Management: 1-17.
Edensor, T. (2007). Mundane mobilities, performances and spaces of tourism. Social & cultural geography, 8(2), 199-215.
Etemaddar, M. Thyne, M. & Insch, A. (2018). A taste of home-choosing a destination wedding. Anatolia, 1-11.
Getz, D. (2008). Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism management, 29(3), 403-428.
Getz, D. (2008). Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism management, 29(3), 403-428.
Jamieson, T. (2004). Making a scene: Tropical island weddings. Destination creation and the experience of place in the Cook Islands. The Journal of Pacific Studies, 26(1-2), 151-173.
Johnston, L. (2006). ‘I do down-under’: Naturalizing landscapes and love through wedding tourism in New Zealand. ACME: An International Journal for Critical Geographies, 5(2), 191-208.
Kim, S. S. & Agrusa, J. (2005). The positioning of overseas honeymoon destinations. Annals of tourism research, 32(4), 887-904.
Knudsen, B. T. & Waade, A. M. (2010). Performative authenticity in tourism and spatial experience: Rethinking the relation between travel, place and emotion in the context of cultural economy and emotional geography. In Re-investing Authenticity (pp. 1-19). Channel View Publications.
Krishnan, S. (2008). Factors influencing the demand for themed wedding packages. Unpublished thesis submitted in partial fulfillment of the degree of Master of Business Innovation and Entrepreneurship, Unitec Institute of Technology, New Zealand.
Lehto, X. Y. Lin, Y. C. Chen, Y. & Choi, S. (2012). Family vacation activities and family cohesion. Journal of Travel & Tourism Marketing, 29(8), 835-850.
Lincoln, Y. S. & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry (Vol. 75). Sage.
MA, S. (2011). Marketing Strategies To Attract Japanese Tourists To The UNESCO World Natural Heritage Site: Xiannü Mountain In Chongqing, CHINA.
Major, B. McLeay, F. & Waine, D. (2010). Perfect weddings abroad. Journal of vacation marketing, 16(3), 249-262.
Marson, D. (2011). From mass tourism to niche tourism. Research themes for tourism, 1-11.
Mkono, M. Ruhanen, L. & Markwell, K. (2015). From netnography to autonetnography in tourism studies. Annals of Tourism Research, 52, 167-169.
Novelli, M. & Robinson, M. (2007). Niche tourism: an introduction. In Niche Tourism (pp. 19-29). Routledge.
Obrador, P. (2012). The place of the family in tourism research: Domesticity and thick sociality by the pool. Annals of Tourism Research, 39(1), 401-420.
Poon, A. (2009). Prospects for the British market 2009. Tourism industry intelligence, 16(1), 1-4.
Rogerson, J. M. & Wolfaardt, Z. (2016). Wedding tourism in South Africa: an exploratory analysis. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure Vol. 4 (2): 1-6.
Rollins, M. Nickell, D. & Wei, J. (2014). Understanding salespeople's learning experiences through blogging: A social learning approach. Industrial Marketing Management, 43(6), 1063-1069.
Rook, D. W. (1985). The ritual dimension of consumer behavior. Journal of Consumer Research, 12(3), 251-264.
Schänzel, H. A. & Smith, K. A. (2014). The socialization of families away from home: Group dynamics and family functioning on holiday. Leisure Sciences, 36(2), 126-143.
Schumann, F. R. & Amado, C.H.A.R.L.E.N.E. (2010). Japanese overseas weddings in Guam: A case study of Guam’s first hotel wedding chapel. South Asian Journal of Tourism and Heritage, 3(1), 173-181.
Seebaluck, N. V. Munhurrun, P. R. Naidoo, P. & Rughoonauth, P. (2015). An analysis of the push and pull motives for choosing Mauritius as “the” wedding destination. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 175, 201-209.
Stuart, F. I. & Tax, S. (2004). Toward an integrative approach to designing service experiences: lessons learned from the theatre. Journal of Operations Management, 22(6), 609-627.
Zealand, S. N. (2010). Wedding tourism: 1980–2009. Wellington: Statistics New Zealand.