دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,640
تعداد مشاهده مقاله53,371,535
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,229,795

1.

تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمود آباد)

صفحه 1-28
عبدالرضا رحمانی فضلی؛ ژیلا سجادی؛ صابر صدیقی

2.

بخش‏ بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند

صفحه 29-63
محمد صالح ترکستانی؛ کبری بخشی زاده برج؛ پدرام جاهدی

3.

شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر

صفحه 65-96
محمود محمدیان؛ محمد نعمت پور؛ سعید قربانی؛ پیمان سیدی

4.

بخش‌بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روان‌شناختی )مورد مطالعه: بیمارستان‌های منتخب شهر تهران(

صفحه 97-124
مهدی ابراهیمی؛ سید امیرحسین طیبی ابوالحسنی

5.

نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس(

صفحه 125-156
مهدی باسخا؛ سید محمود حسینی امیری؛ سالومه روحی نژاد

6.

تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران

صفحه 157-191
حمید مسعودی؛ محسن نوغانی؛ حسین بهروان

7.

عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری کشاورزی )مورد مطالعه : شهرستان جهرم(

صفحه 193-220
مرتضی بذرافشان؛ سحر سامانی

8.

تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد

صفحه 221-260
محمدجواد جمشیدی؛ ناصر برک پور؛ خلیل کلانتری

9.

تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک‌شده بر تمایل به استفاده از سیستم‌های خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی

صفحه 261-287
شهرام خلیل نژاد؛ محمدرضا دانشور دیلمی

10.

ارزیابی ابعاد زیست‌محیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت)

صفحه 289-323
مریم قربان پور؛ مهرناز مولوی؛ نادر زالی


login