دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,903
تعداد مشاهده مقاله54,948,185
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,761,281
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1398). الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(53), 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
توحید اشرف زاده; علی عیسی زادگان; فرزانه میکائیلی منیع. "الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 53, 1398, 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1398). 'الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(53), pp. 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 15(53): 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538


login