1.

بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی

صفحه 1-12
علی محبی

2.

اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی

صفحه 13-29
عسگر چوبداری؛ حمید علیزاده؛ پرویز شریفی درآمدی؛ محمد عسگری

3.

نقش عدالت اخلاقی و توانایی‌های شناختی در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان

صفحه 31-49
علی تقوایی نیا؛ معراج درخشان؛ رقیه زارعی

4.

الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 51-72
توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع

5.

پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری

صفحه 73-92
علیرضا دلقندی؛ دکتر فاطمه بیان فر؛ سیاوش طالع پسند

6.

پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران

صفحه 93-108
عزت اله قدم پور؛ زینت مهدیانی؛ حافظ پادروند؛ بهزاد امرایی؛ حسین سوری

7.

بررسی رابطه برنامه درسی زبان‌آموزی با مؤلفه‌های هوش اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 109-139
علیرضا عصاره؛ بهرام صالح صدق پور؛ احمد عربی

8.

رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشم‌انداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

صفحه 141-159
مرتضی امیدیان؛ زهرا مهرابی؛ علیرضا حاجی یخچالی

9.

اثربخشی آموزش مهارت‌های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش‌آموزان پسر زندانی

صفحه 161-181
مهدی دهستانی؛ سیده عاطفه مهدوی؛ محمدمهدی پسندیده؛ خدیجه نیک نفس

10.

بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند

صفحه 183-224
احسان طوفانی نژاد؛ منیژه هوشمندجا؛ آزاد الله کرمی

11.

رابطه بین معرفت‌شناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی

صفحه 225-248
زهرا تنها؛ راضیه جلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login