باعزت، ف. (1388). نقش پردازشگر کلمه همراه با راهبردهای خودپرسشی بر بهبود مشکلات املای دانشآموزان پایه سوم دبستان دچار اختلال نوشتن. فصلنامهی روان شناسی کاربردی، 4 (14)، 71-58.
بریهی، ک.، پاکدامن، ش.، و افروز، غ. (1395). طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون، فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، 6 (24)، 31-55.
پورحنیفه، ح. (1392). اثربخشی مداخلات حسی - کلامی- حرکتی خانوادهمحور در تقویت مهارتهای خواندن دانشآموزان آهسته گام دبستانی با نشانگان داون. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران مرکزی.
سورسوری، ن. (1389). طراحی و تولید رسانه آموزشی املا بر اساس مدل چندحسی فرنالد و بررسی تأثیر آن بر کاهش اشکالات املایی. پایاننامهی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی. دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاه.
شکوهییکتا، م.، و پرند، ا.، (1385). ناتوانیهای یادگیری. تهران: تیمورزاده.
علیپور صنوبری، ع.، علیزاده، ح.، ارجمندنیا، ع. ا.، حسنزاده، س. (1397). طراحی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانشآموزان با اختلال خواندن. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، 8 (32)، 1-14.
علیزاده، ح.، (1389). اختلالهای یادگیری غیرکلامی: چشم انداز بالینی. فصلنامه کودکان استثنایی. ۱۰ (۲) :۱۹۹-۲۰۸.
قرهخانی، ا.، افروز، غ.، و معصومیان، م، (1389). استفاده از فناوری رایانه برای توانبخشی و آموزش کودکان درخود مانده. مجلهی تعلیم و تربیت استثنایی، 4 (1) 31-21.
کرمینوری ر.، مرادی ع.، (1384). بررسی اعتبار و روایی عاملی آزمون خواندن و نارساخوانی (نما). تازههای علوم شناختی، ۱۸ (۱) :۲۲-۳۴
کریمی، ی. (1387). اختلالات یادگیری. تهران: ساوالان.
Aksan, N., & Kisac, B. (2009). A descriptive study: Reading comprehension and cognitive awareness skills. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 1(1), 834-837.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorders (DSM-5®). American Psychiatric Pub.
Berninger, V. W., & Wolf, B. J. (2016). Dyslexia, dysgraphia, OWL LD, and dyscalculia. Baltimore, MD: Paul H. Brookes Publishing Co.
Dempsey, I., & Keen, D. (2008). A review of processes and outcomes in family-centered services for children with a disability. Topics in early childhood special education, 28(1), 42-52.
Ehri, L. C. (2005). Learning to read words: Theory, findings, and issues. Scientific Studies of Reading, 9 (2), 167-188.
Fitzpatrick, E., McLaughlin, T. F., & Weber, K. P. (2004). The Effects of a First Day and Second Day Reads on Reading Accuracy with" Reading Mastery III Textbook B" for a Fifth Grade Student with Learning Disabilities. International Journal of Special Education, 19 (1), 56-63.
Hostler,S.L. (2009). Family-centered care An approach to implementation. Journal University Virginia, Charlottesville, VA, Canada, 34-67.
Johnson, F., & Benjamin, E. (2016). Family Systems Theory. Journal of Wiley Blackwell Encyclopedia of Family Studies, (10) 2-14.
Kumauni, L. (2012). Helping with Children with Down Syndrome Communicate Better Speech and Language Skill for Age 6-14. Journal of Down Syndrome Communicate, 15-37.
Moll, K., Göbel, S. M., Gooch, D., Landerl, K., & Snowling, M. J. (2016). Cognitive risk factors for specific learning disorder: Processing speed, temporal processing, and working memory. Journal of learning disabilities, 49(3), 272-281.
Tarver, S. (2004). Direct instruction: A theoretically complex approach that produces success, after success, after success. Direct Instruction News, 4 (1), 1-3.