1.

اثربخشی نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور بر مهارت‌های خواندن در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال خواندن

صفحه 1-13
علی علیپور صنوبری؛ حمید علیزاده؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ سعید حسن زاده

2.

تدوین برنامه مداخله حسی-حرکتی و بررسی اثر بخشی ان بر بهبود نیم رخ اجتماعی و علاقه اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا

صفحه 15-31
سعید رضایی؛ بهمن بختیاری

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانش‌آموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی

صفحه 33-53
مسلم اصلی آزاد؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

4.

اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی

صفحه 55-70
کامبیز پوشنه؛ صدف نیکنام

5.

اثربخشی برنامه عصب روان‌شناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

صفحه 71-100
نگین معتمدیگانه؛ غلامعلی افروز؛ محسن شکوهی یکتا؛ ریچل وبر

6.

اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال

صفحه 101-125
محمد آقایی نژاد؛ مریم چرامی؛ احمد غضنفری؛ طیبه شریفی

7.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

8.

تاثیر تمرین سوپربرین یوگا بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان سندرم داون

صفحه 151-168
سیدکاظم موسوی ساداتی؛ مرجان جیرسرایی بازارگرد

9.

اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر رفتارهای چالشی کودکان اتیسم با عملکرد بالا.

صفحه 169-185
هدی فرامرزی؛ مرضیه قانعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login