دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,831,191
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,345,431

1.

اثربخشی نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور بر مهارت‌های خواندن در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال خواندن

صفحه 1-13
علی علیپور صنوبری؛ حمید علیزاده؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ سعید حسن زاده

2.

تدوین برنامه مداخله حسی-حرکتی و بررسی اثر بخشی ان بر بهبود نیم رخ اجتماعی و علاقه اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا

صفحه 15-31
سعید رضایی؛ بهمن بختیاری

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانش‌آموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی

صفحه 33-53
مسلم اصلی آزاد؛ غلامرضا منشئی؛ امیر قمرانی

4.

اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی

صفحه 55-70
کامبیز پوشنه؛ صدف نیکنام

5.

اثربخشی برنامه عصب روان‌شناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

صفحه 71-100
نگین معتمدیگانه؛ غلامعلی افروز؛ محسن شکوهی یکتا؛ ریچل وبر

6.

اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال

صفحه 101-125
محمد آقایی نژاد؛ مریم چرامی؛ احمد غضنفری؛ طیبه شریفی

7.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

8.

تاثیر تمرین سوپربرین یوگا بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان سندرم داون

صفحه 151-168
سیدکاظم موسوی ساداتی؛ مرجان جیرسرایی بازارگرد

9.

اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر رفتارهای چالشی کودکان اتیسم با عملکرد بالا.

صفحه 169-185
هدی فرامرزی؛ مرضیه قانعی


login