اقلیما، مصطفی. ابراهیم نجفآبادی، اعظم (1390). بررسی تأثیر میزان سرمایة فرهنگی در میزان احساس شادی زنان جوان (15-24 ساله) در شهر اصفهان. فصلنامه جامعه پژوهی فرهنگی، سال 2، 1، 1-24.
آیباغی اصفهانی، سعید (1392). طراحی و تبیین مدل مواجهه با فرسایش سرمایۀ اجتماعی در سازمان، رساله دکترا، دانشگاه تهران، پردیس فارابی.
ایران زاده، سلیمان. فخیمیآذر، سیروس. جداری سفیدگری، ایوب (1394). بررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر بهرهوری نیروی انسانی با استفاده از روش تحلیل عاملی در مؤسسات مالی و اعتباری شهرستان تبریز. فصلنامه مدیریت بهرهوری، سال 9، 33، 27-45.
بوردیو، پیر (1386). ذوق هنری و سرمایۀ فرهنگی، ترجمه لیلی مصطفوی، فصلنامه فرهنگ، شماره 30.
پانتام، رابرت دی (1392). دموکراسی و سنتهای مدنی: سرمایۀ اجتماعی: سرمایۀ اجتماعی و سنتهای مدنی در ایتالیا مدرن، ترجمه محمد تقی دلفروز، تهران: جامعه شناسان.
پهلوانیان، حسین. (1391) سرمایۀ فکری دارایی پنهان برای برتری در رقابت. ماهنامه مهندسی مدیریت. سال 5، 46، 64-67.
حسن زاده ثمرین، تورج (1389). طراحی و تبیین مدل سرمایۀ اجتماعی بهمنظور دستیابی به تعالی سازمانی در شهرداری تهران، رساله دکترا، دانشگاه تهران پردیس قم.
حسین پور، داوود. آذر، مهدی (1390). بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی ازنظر مدیران و کارکنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، سال 7، 19-29.
حسین زاده، میکائیل (1388). بررسی رابطه سرمایه فرهنگی و هویت اجتماعی در بین دانشجویان تبریز. فصلنامه پژوهشهای ملی. سال 10، 1، 54-84.
خضر پور، خسرو. مازیاری، محمد. صابونچی، رضا (1393). رابطه سرمایۀ اجتماعی و بهرهوری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی. فصلنامه مدیریت منابع انسانی در ورزش. سال 2، 1، 147-156.
زارعی متین، حسن، محمدیان، بهزتد مدرسی، سعید (1395). مدیریت سرمایۀ اجتماعی، تهران: مهران.
شارع پور، محمود (1383). سرمایۀ اجتماعی. تهران: کویر.
علی قلی، منصوره. بهرام نژاد، پریسا (1396). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر بهرهوری نیروی انسانی، مطالعه موردی: پارک فناوری پردیس. فصلنامه مطالعات حسابداری و مدیریت، دوره 1، 3، 455-467.
غیاثی ندوشن، سعید. امین الرعایا، احسان (1395). بررسی تأثیر ابعاد سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ فکری بر میزان بهرهوری منابع انسانی. فصلنامه علمی– پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال 25، 8، 183-209.
فقیهی، ابوالحسن. فیضی، طاهره (1385). سرمایۀ اجتماعی: رویکردی نو در سازمان، دانش مدیریت، 23، 23-46.
قنبری، سیروس. همتی، مدینه (1395). بررسی رابطه سرمایۀ اجتماعی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، فصلنامه آموزش عالی، سال 9، 35، 115-133.
متفکرآزاد، محمدعلی. کریمیتکانلو، زهرا. صادقی، سید کمال. رنج پور، رضا. روستا، زهره (1395). بررسی اثر سرمایۀ اجتماعی بر بهرهوری نیروی کار در ایران. فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات اقتصادیِ کاربردی ایران، سال 5، 109-129.
میر جلالی، حسین (1386) بررسی نقش سرمایه فرهنگی در مهندسی فرهنگی. فصلنامه مهندسی فرهنگی. سال 2، 12، 54-55.
نیازی، محسن. کارکنان ن، محمد (1386) تبیین جامعهشناختی رابطه سرمایه فرهنگی خانواده با هویت اجتماعی جوانان. فصلنامه مطالعات ملی، سال 8، 3، 55-81.
نیکچه فراهانی، حمید. نظری، غلامرضا (1387) نقش سرمایه اجتماعی در بهرهوری نیروی کار. ماهنامه تدبیر، 20، 43-48.
وحدتی، حجت. موسوی نژاد، سیدهادی. حسنی، علیاکبر (1396). بررسی نقش سرمایۀ اجتماعی در جهت ارتقای بهرهوری منابع انسانی: با نقش واسط فرهنگسازمانی و مدیریت. مدیریت منابع انسانی در صنعت. سال 9، 33، 157-183.
Blom, J (2009), A Theory of personalized Recommendations: Proceedings: CHI conference on Human factors in computingsystems, 540-541 Minneapolis, Minnesota, USA, Acm press NewYork, NY, OSA.
Bolino, M. C. Turnley, W. H. & Bloodgood, J. M. (2002). Citizenship behavior and the creation of social capital in organizations. Academy of management review, 27 (4), 505-522.
Bontis, N. Fitz-enz, J. (2002). “Intellectual capital ROI: A current map of human
capital antecedents and consequent”. Journal of Intellectual Capital, 23-247.
Bose, R. (2004).Knowledge management metrics. Journal leadership organization; 22(9): 225-238.
Brooks, K. & Nafukho, F. M. (2006). Human resource development, social capital, emotional intelligence: any link to productivity? Journal of European Industrial Training, 30(2), 117-128.
Brooks, Kita & Muyia Nafukho, Fredrick, (2006), Human resource development, social capital, emotional intelligence: Any link ..., Journal of European Industrial Training; vol, 30; ABI/INFORM Global, pg117.
Sabatini, Fabio, 2005, Does Social Capital Improve Labor Productivity in Small and Medium Enterprises, forthcoming International Journal of Management and Decision Making, December. Pg1-29.
Greve, Arent & Benassi, Mario, (2003), Exploring the contributions of human and social capital to productivity, Hawaii International Conference On System Sciences, January 5-8, Hilton Waikoloa Village, Big Island, Hawaii.
Aspin, Liam, (2004), Social Capital and Productivity, Teaching and Learning Research Programme, pg 1-34Greve, Arent and Salaff, Janet W. (2003). “Social Networks and Entrepreneurship, Entrepreneurship, Theory & Practice 28 (1), 1-22.
Carneiro, Alberto (2010), The Role of Intelligent Resources in Knowledge Management, Journal of Knowledge Management, Volume 5.Numbers 4, pp.358-367
Chen J. & Z. Zhu & H. Xie Yuan (2004), Measuring Intellectual Capital: a New Model and Empirical Study, Journal of Intellectual Capital, Vol. 5. No. 1. p. 195-212.
Ellinger, A. Findley Musgrove, C. Ellinger, A. Bachrach, D. Elmadağ Baş, A. and Wang, Y. (2013). Influences of organizational investments in social capital on service employee commitment and performance. Journal of Business Research, 66 (8), 1124-1133.
Fadia M. Hegazy, Kamel E. Ghorab. (2014). the Influence of Knowledge Management on Organizational Business Processes’ and Employees’ Benefits. International Journal of Business and Social Science.5 (1):148-172.
Ford, D. (2003). Trust and Knowledge Management: The Seeds of Success. Heidelberg,
Germany, Springer-Verlag.
Francis, P. (2002). Social capital at the World Bank: strategic and operational implications of the concept. Social Development Strategy Paper, World Bank, Available at: http://lnweb18. Worldbank. Org/ESSD/essdext. Nsf/62DocByUnid /859A26E9E5E3400B85256C5500534 E, 34.
Franklin, J. (2006). Successful implementation of technology projects in the steel
industry: the effect of technology acceptance, organizational culture and leadership.
Doctoral Dissertation. St. Ambrose University
Gabriel, J& Navarro, C. (2015). Structured knowledge processes and firm performance: The role of organizational agility of Business Research, retrieved from.
Volume 69, Issue 5, Pages 1544-1549.
Group of Companies, Master of Business Administration Program in Management & Business
Hersey, H. & Goldsmith, M. (1980). A Situational Approach to Performance Planning.Training and Development Journal. Vol. 34, No. 11, p. 38.
In the Hospitality Industry of Zimbabwe, Canadian Center of Science and Education, 1, 2.
Kebede, G. (2010). Knowledge Management: An Information Science Perspective. International Journal of Information Management, 30 (5), 416-424.
Khalil, O. Claudio, A. Selim, A. (2006). “Knowledge Management: The case of the
Acushnet company”. SAM Advanced Management Journal, 71(3), 34-44.
Lock Lee, L. (2005). Social Capital Measurement as a Proxy for Intellectual Capital Measures, in Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts Evaluate KM Solutions. Madanmohan Rao (ed.), Butterworth -Heinemann, 123-130.
Maildred, Mahapa (2013) Impact of Knowledge Management Strategies on Organizational Performance
Nardi, B, Whittaker, s, Schwarz, H (2012), lts not what you know, lts not what You know: work in the Information Age, First Monday, May.http://www.firstMonday.org
Nonaka, I. (1994). “A dynamic theory of organizational knowledge creation”.
Organization Science, 14–37.
Ofori, D. and Sackey, J. (2010). Assessing social capital for organizational performance: Initial exploratory insights from Ghana. Organizations and Markets in Emerging Economies, 1 (2), 71- 91.
Oliver, J. (2008). “Knowledge management practices to support continuous
improvement”. Journal of Knowledge Management Practice, 9(4).55-87.
Salaran, M. (2010). Research productivity and social capital in Australian higher education. Higher Education Quarterly, 64 (2), 133-148
Seedorf, G (2013).Virgil, Knowledge Management and Business Performance: The case of the HARRIS
Shaw, Nancy C. (2001), Knowledge Management Basics (Foundation for Malcolm Baldridge Award), George Mason University, School of Management.
Shujahat, M. and Sousa, M. J. and hussain, S. and Nawaz, F. and Wang, M. and Umer, M. (2016). Translating the impact of knowledge management processes into knowledge-based innovation: The neglected and mediating role of knowledge-worker productivity, Journal of Business Research.
Torabi, Fatemeh. El-Den, Jamal (2017). The impact of Knowledge Management on Organizational Productivity: A Case Study on Koosar Bank of Iran. 4th Information Systems International Conference, Bali, Indonesia.
Uphoff, N. & Wijayaratna, C. M. (2000). Demonstrated benefits from social capital: the productivity of farmer organizations in Gal Oya, Sri Lanka. World Development, 28 (11), 1875-1890.
Wambugu, S. Okello, J. and Nyikal, R. (2010). Effect of social capital on performance of smallholder farmer organizations in Western Kenya. Journal of Agricultural Science and Technology, 4 (6), 10-19.
Xu, J. & Quaddus, M. (2012). Examining a Model of Knowledge Management Systems Adoption and Diffusion: A Partial Least Square Approach. Knowledge-Based Systems journal, 27, 18-28.
Zaied, A. Soliman Hussein, G &. Hassan, M. (2012). The role of knowledge management in enhancing organizational performance. Of Information Engineering and Electronic Business, 4 (5), 27-35.
Zhang, Q. & Fung, H. G. (2006). China's social capital and financial performance of private enterprises. Journal of Small Business and Enterprise Development, 13 (2), 198-207.