قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. , 17(59), 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
محمد قاسمی ارگنه; فاطمه نیکخو; مجید فیروزکوهی برنج آبادی; صمد عظیمی گروسی. "طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن". , 17, 59, 1400, 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. (1400). 'طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن', , 17(59), pp. 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887
قاسمی ارگنه, محمد, نیکخو, فاطمه, فیروزکوهی برنج آبادی, مجید, عظیمی گروسی, صمد. طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن. , 1400; 17(59): 121-143. doi: 10.22054/jep.2021.49729.2887


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login