اشفاق، سپیده، خداداد حسینی، سیدحمید، منصوری موید، فرشته. (1398). تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزشهای تجربی: مطالعهای از مکانهای گردشگری شهر اصفهان. نشریه گردشگری شهری، 6(2)، 15-32.
اکبری، مجید، انصاری، معصومه. (1399). بازشناسی محرکهای موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران). مطالعات مدیریت گردشگری، 15(ویژهنامه همهگیری کووید19)، 253-284.
اقبالی، نگار و قندی، نادیا و حامدسردار، پیام. (1394). بررسی رابطه بین سینما و گردشگری و اولویت بندی عوامل موثر فیلم در جذب گردشگر (مطالعه موردی: فیلم طعم شیرین خیال)، اولین کنگره بینالمللی زمین، فضا و انرژی پاک، اردبیل.
تولایی، سیمین، و ویسی، رضا، و محمدی، مریم، و عاشوری، فاطمه (1395). اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری شرق استان گیلان جهت برنامه ریزی توسعه گردشگری. جغرافیایی فضای گردشگری، 6(21)، 63-80.
حسن پور، محمود، شاهی، طاهره، ارژنگ مهر، داود. (1399). الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19. مطالعات مدیریت گردشگری، 15(ویژه نامه همه گیری کووید19)، 59-89.
حسام، مهدی، اروجی، حسن. (1398). شناسایی و ارزیابی کانونهای بومگردی در استان گیلان. برنامهریزی و توسعه گردشگری، 8(31)، 97-114.
صالح دوست، مهسا، تاجزاده نمین، ابوالفضل. (1394). اولویتبندی فعالیتهای بازاریابی گردشگری فیلم. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4(15)، 189-208.
صالحدوست، مهسا. (1391). نقش فیلمها و سریالها در بازاریابی گردشگری. پایاننامه کارشناسی، دانشگاه علامه طباطبائی، بازیابی شده از ganj.irandoc.ac.ir.
لقمانی، حدیث، اعتصام، ایرج، ذبیحی، حسین. (1398ب). سنجش شاخصهای کیفیت فضاهای شهری در فیلمهای ایرانی نمونه موردی : (فیلم در دنیای تو ساعت چند است). جغرافیا و مطالعات محیطی، 8(30)، 77-90.
لقمانی، حدیث، اعتصام، ایرج، ذبیحی، حسین. (1398الف)، تحلیل ساختار عناصر شهری «در دنیای تو ساعت چند است؟» با مروری بر ارتباط شهر و سینما. مطالعات محیطی هفت حصار. ۷ (۲۷) :۲۹-۴۲.
معیدفر، سعید. (1399). موج سوم پیماش سنجش وضعیت مصرف کالاهای فرهنگی در ایران. (15898). sccr.ir: شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازیابی شده از: https://sccr.ir/news/15898/1/#
نعمتی، ولی، علیزاده، محمد، اروجی، حسن، موسوی، سمیه سادات. (1399). تبیین و ارائه مدل بهینه روابط بین فیلم توریسم و توسعه گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای سولقان، استان تهران). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 9(33)، 109-128.
ویکیپدیا. در دنیای تو ساعت چند است؟. بازیابی شده از: https://fa.wikipedia.org/
Akbari, Majid, Ansari, Masomeh. (2020). Th Recognition of stimuli affecting the competitiveness of travel and tourism for the post-Corona (Case study: Iran). Tourism Management Studies, 15(0), 253-284. doi: 10.22054/tms.2020.55632.2409. [In Persian]
Beeton, S. (2005). Film-induced Tourism (Vol. 25): Channel View Publications.
Beeton, S. (2006). Understanding film-induced tourism. Tourism analysis, 11(3), 181-188.
Beeton, S. (2010). The Advance of Film Tourism. Tourism and Hospitality Planning & Development, 7(1), 1-6. doi:10.1080/14790530903522572
Beeton, S., & Cavicchi, A. (2015). Not Quite Under the Tuscan Sun… the Potential of Film Tourism in Marche Region. Almatourism - Journal of Tourism, Culture and Territorial Development, 6(4), 146-160. doi:10.6092/issn.2036-5195/4958
Chen, M.-H., Demir, E., García-Gómez, C. D., & Zaremba, A. (2020). The impact of policy responses to COVID-19 on U.S. travel and leisure companies. Annals of Tourism Research Empirical Insights, 1(1), 100003-100003. doi:10.1016/j.annale.2020.100003
Cho, H., Joo, D., & Woosnam, K. M. (2020). Cross-cultural validation of the Nostalgia Scale for Sport Tourism (NSST): A multilevel approach. Journal of Hospitality & Tourism Research, 44(4), 624-643.
Connell, J. (2012). Film tourism – Evolution, progress and prospects. Tourism Management, 33(5), 1007-1029.
Enright, M. J., & Newton, J. (2004). Tourism destination competitiveness: a quantitative approach. Tourism Management, 25(6), 777-788. doi:https://doi.org/10.1016/j.tourman.2004.06.008
Eshfagh, S., Khodadad Hosseini, S., Mansouri Moayyed, F. (2019). The Impact of Nostalgia and Experimental Marketing on Customer Satisfaction through Explaining Experimental Values: A Study of Isfahan Tourist Attractions. Urban Tourism, 6(2), 15-32.. [In Persian]
Gera, N. (2021). EFFECTIVENESS OF NOSTALGIA IN ADVERTISING: A COMPARATIVE STUDY OF CUSTOMERS OF DIFFERENT GENDERS AND AGE. International journal of multidisciplinary educational research, 10(1(4)).
GWI. (2020). Coronavirus Research Series 4: Media Consumption and Sport. Retrieved from globalwebindex.com.
Hair Jr, J. F., Hult, G. T. M., Ringle, C., & Sarstedt, M. (2016). A primer on partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM): Sage publications.
Hammoud, G. A., Haggag, M. F., & Boutros, C. M. (2016). Promoting Nostalgia Tourism to Egypt. Journal of Tourism and Hospitality Management, 74, 105.
Hassan Pour, M., Shahi, T., Arjang Mehr, D. (2020). Structural model of crisis management for Iran's tourism supply sector; Case study: COVID – 19 Pandemic. Tourism Management Studies, 15(0), 59-89. doi: 10.22054/tms.2020.53917.2367. [In Persian]
Kim, H. (2005). RESEARCH NOTE: NOSTALGIA AND TOURISM. Tourism Analysis, 10, 85-88. doi:10.3727/1083542054547912
Kim, S. (2012). Audience involvement and film tourism experiences: Emotional places, emotional experiences. Tourism Management, 33(2), 387-396. doi:https://doi.org/10.1016/j.tourman.2011.04.008
Kim, S., & Kim, S. (2018a). Nostalgia and the Development of Film Tourism Products and Activities: The Case of Korean Audiences of Hong Kong Films. In S. Kim & S. Reijnders (Eds.), Film Tourism in Asia: Evolution, Transformation, and Trajectory (pp. 141-155). Singapore: Springer Singapore.
Kim, S., & Kim, S. (2018b). Segmentation of potential film tourists by film nostalgia and preferred film tourism program. Journal of Travel & Tourism Marketing, 35(3), 285-305.
Kim, S., & Reijnders, S. (2018). Film Tourism in Asia: Evolution, Transformation and Trajectory: Springer Singapore.
Kim, S., Kim, S., & King, B. (2019). Nostalgia film tourism and its potential for destination development. Journal of Travel & Tourism Marketing, 36(2), 236-252. doi:10.1080/10548408.2018.1527272
Kim, S., Kim, S., & Petrick, J. F. (2017). The Effect of Film Nostalgia on Involvement, Familiarity, and Behavioral Intentions. Journal of Travel Research, 58(2), 283-297. doi:10.1177/0047287517746015
Loghmani, H., Etesam, I., Zabihi, H. (2019). Measurement of Urban Quality Indicators in Iranian Films Case Study: (A movie dar donyaye to saat chand ast). Journal of Geography and Environmental Studies, 8(30), 77-90. [In Persian]
Loghmani, H., Etesam, I., Zabihi, H., (2019a) Analyzing the structure of urban elements "dar donyaye to saat chand ast?" An overview of the relationship between the city and the cinema. Hafthesar; 7 (27) :29-42. [In Persian]
Mirzaei, Z. (2007). The appearance of cinema in Iran and the screening of the first Iranian sound film (Dokhtar-e Lor). Ganjine-ye Asnad, 17(1), 43-62. [In Persian]
Natterer, K. (2015). Research Note: Nostalgia as the Future for Branding Entertainment Media? The Consumption of Personal and Historical Nostalgic Films and Its Effects. In G. Siegert, K. Förster, S. M. Chan-Olmsted, & M. Ots (Eds.), Handbook of Media Branding (pp. 199-214). Cham: Springer International Publishing.
Ng, T. M., & Chan, C. S. (2020). Investigating film-induced tourism potential: The influence of Korean TV dramas on Hong Kong young adults. Asian Geographer, 37(1), 53-73.
Oh, J.-E., & Kim, K. J. (2020). How nostalgic animations bring tourists to theme parks: The case of Hayao Miyazaki's works. Journal of Hospitality and Tourism Management, 45, 464-469.
Oroji, H. (2020). Identification and Evaluation of ecotourism destinations in Guilan Province. Journal of Tourism Planning and Development, 8(31), 97-114. doi: 10.22080/jtpd.2020.16899.3105. [In Persian]
Quarmby, T., Sandford, R., & Pickering, K. (2019). Care-experienced youth and positive development: an exploratory study into the value and use of leisure-time activities. Leisure Studies, 38(1), 28-42.
Remoaldo, P. C., Vareiro, L., Ribeiro, J. C., & Santos, J. F. (2014). Does gender affect visiting a World Heritage Site? Visitor Studies, 17(1), 89-106.
Salehdoust, M., Tajzadeh Namin, A. (2016). Prioritizing Film Tourism Marketing Activities. Journal of Tourism Planning and Development, 4(15), 189-208. [In Persian]
STACEY, J. (2020). Rebuilding tourism for the future: COVID-19 policy responses and recovery. Retrieved from http://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/rebuilding-tourism-for-the-future-covid-19-policy-responses-and-recovery-bced9859/#contactinfo-d7e2669
Tavalaii, S., et al., (2017). Prioritizing Tourism Areas of East Gilan Province for Planning Tourism Development. Geographical Journal of Tourism Space, 6(21), 63-80. [In Persian]
Teng, H. Y. (2020). Can Film tourism experience enhance tourist behavioural intentions? The role of tourist engagement. Current Issues in Tourism, 1-14.
Vila, N. A., Brea, J. A. F., & de Carlos, P. (2021). Film tourism in Spain: Destination awareness and visit motivation as determinants to visit places seen in TV series. European Research on Management and Business Economics, 27(1), 100135.
Wachyuni, S., & Kusumaningrum, D. (2020). The Effect of COVID-19 Pandemic: How are the Future Tourist Behavior? Journal of Education, Society and Behavioural Science, 67-76.