1.

سال شانزدهم ـ شماره 56 – زمستان 1400


2.

شناسایی و طبقه‌بندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیط‌زیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسه‌ای

صفحه 9-44
سلمان عیوضی نژاد؛ محسن اکبری

3.

واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران

صفحه 45-82
مهدی کروبی؛ فاطمه یاوری گهر؛ سید مجتبی محمود زاده محمودزاده؛ نسیم محمدیان محمودجیق

4.

تحلیل تاثیر ظرفیت سازمانی در رقابت پذیری مقصد گردشگری آبگرم، مورد مطالعه: شهر سرعین

صفحه 83-129
مجتبی جاودان؛ سیمین تولایی؛ فاطمه مهربان

5.

مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری

صفحه 131-171
صغری تقی پور؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ حکیمه نیکی

6.

تأثیر نوستالژی فیلم بر بازدید از جاذبه‌های مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: فیلم در دنیای تو ساعت چند است)

صفحه 173-209
سیدمجتبی موسوی نقابی؛ سیدعلی حسینی؛ نیما مشیری لنگرودی

7.

اثر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی زیست محیطی و رفتارهای حامی محیط زیست کارکنان هتل

صفحه 211-249
یاور بابائی؛ مریم فانی

8.

تدوین الگوی مطلوب خط‌مشی‌گذاری زیست‌محیطی در بستر گردشگری سبز

صفحه 251-278
جواد معدنی

9.

اثرات همه گیری کرونا بر اشتغال نیروی کار در صنایع مرتبط با گردشگری ایران

صفحه 279-308
ارشک مسائلی؛ ناصر رضایی؛ خه بات درفشی؛ مهدی باسخا

10.

برآورد ارزش اقتصادی جاذبه‌های گردشگری با استفاده از روش هزینه سفر (مطالعه موردی: باغ نمیر استان یزد)

صفحه 309-339
غلامحسین مرادی؛ الهام اپرا جونقانی؛ افسانه سلطانی بابوکانی؛ فرناز دهقان بنادکوکی

11.

بررسی تاثیر ارزشهای چندگانه مصرف غذاهای محلی ایران بر قصد گردشگران به بازدید مجدد و توصیه به دیگران

صفحه 341-380
محمدمهدی پورسعید؛ فاطمه طاهری آزاد؛ مرضیه جهانشاهی

12.

واکاوی چالش‌ها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستوران‌داری

صفحه 381-419
رسول عباسی؛ عاطفه اکبری کجانی

13.

ارزیابی موفقیت کارافزارهای گردشگری از طریق بررسی معیارهای عملکردی با استفاده از روش تحلیل واریانس فازی

صفحه 421-461
مرتضی همتی آسیابرکی؛ سلمان نظری شیرکوهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login