منابع
افخمی، حسین. (1385). «تأثیرات فناوری اطلاعات در حوزه ارتباطات اجتماعی؛ روابط عمومی الکترونیک مولود رسانههای جدید»، توسعه مدیریت، (74)،49-38.
بیکر، ترزال (1394). نحوه انجام تحقیقات اجتماعی، ترجمه هوشنگ نایبی، تهران: نشر نی
جلالی، علیاکبر (1388). روابط عمومی دو، تهران: کارگزار روابط عمومی.
سورین ورنر، تانکارد جیمز (1384). نظریههای ارتباطات (ترجمه علیرضا دهقان). تهران: دانشگاه تهران. (کتاب اصلی در سال 1381 منتشرشده است).
رحمانزاده، سیدعلی، هاشمی، سیدمحمود. (1391). امکانسنجی پیادهسازی روابط عمومی الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی (موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) مطالعات رسانهای،7(17)،42-23. بازیابی شده در 1 تیر 1394 از
http://fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=219320
روحانی، مهدی؛ حسینی، سید عبدالرضا (1392). شناسایی مؤلفههای پیادهسازی روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران، فصلنامه فرهنگ و ارتباطات، شماره 11،21-1.
عاملی، سعید رضا (1392). روابط عمومی دو فضایی، تهران: سیمای شرق.
عاملی، سعید رضا، صبار، شاهو و رنجبر رمضانی، مهدی (1387). مطالعات تلفن همراه؛ زندگی در حال حرکت، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
کاستلز، مانوئل (1380). عصر اطلاعات: اقتصاد، جامعه و فرهنگ؛ ظهور جامعه شبکهای جلد (1). تهران: طرح نو.
کاوسی، اسماعیل؛ هاشمی، سید محمود. (1391). رابطه فناوریهای نوین اطلاعاتی وتوسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی. فصلنامه مطالعات رسانهای،
کلانتری، خلیل (1395). پردازش و تحلیل دادهها در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی با استفاده از نرمافزار spss. تهران: فرهنگ صبا.
گز، حنیفه؛ نفیسه ظفرمند. (1388). روابط عمومی 2 مجرایی جدید در روابط عمومی. مجموعه مقالات اولین همایش بینالمللی روابط عمومی 2. مقاله منتشرشده در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما (صص.119-107). تهران: کارگزار روابط عمومی.
محمدپور، سحر. (1391). بررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در روابط عمومیهای وزارت راه و شهرسازی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده پردیس آموزشهای نیمهحضوری، گروه علوم ارتباطات بازیابی شده از:
http://d-lib.atu.ac.ir/faces/search/bibliographic/biblioFullView.jspx?_ fPfm=- 1d1mmjmytd
مرادی، شیوا؛ نادری، نادر (1394). بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان؛ مطالعه موردی دانشگاه تهران، فصلنامه رسانههای نوین، دوره دوم، شماره 5.
مک کوایل، دنیس (1382). درآمدی بر نظریه ارتباطات اجتماعی، ترجمه پرویز اجلالی، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
نجفقلی نژاد ورجوی، اعظم؛ صادق زاده وایقان، علی؛ و نجفقلی نژاد وجوی، عظیمه؛ کشاورز حمید (ویراستار). (1393). دورکاری در سازمانها و مراکز اطلاعرسانی. تهران: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران: چاپار.
وبستر، فرانک. (1389). نظریههای جامعه اطلاعاتی. تهران: قصیدهسرا. (کتاب اصلی در سال 1380 منتشرشده است).
ویلکاکس، دنیس آل؛ کمرون، گلنت تی؛ آولت، فیلیپ اچ؛ و ایجی، ورن کی (1386).
روابط عمومی؛ نقش، فرایند و استراتژی. جلد اول. ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
Bhargava, Deepti(2010). The use of Internet in public relations and its impact on the practice: A New Zealand perspective, MA Thesis in Communication Studies, School of Communications Studies, Faculty of Design and Creative Technologies ATU University. Retrieved 2016, June. 29 from http://aut.researchgateway.ac.nz/handle/10292/1052
James Melanie. (2008).”A review of the impact of new media on public relations: Challenges for training practice and education”; Asia Pacific Public Relations Journal, Vol. 8(2008)137-148.. Retrieved 2017 June 18, from http://www. pdfs.semanticscholar.org/9206/7e21b352252224269aae37e2febbae58abf0.pdf.
Mihaela Amalia Petrovici. (2014). “E- Public Relations: Impact and Efficiency. A case study”, Procedia - Social and Behavioral Sciences 141 (2014) 79 – 84. Retrieved 2015 June 29, from http://www.ipr.org.uk/public-relations-and-the-internet.html.