1.

واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانه‌های نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریه‌های رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فن‌آوری

صفحه 36-1
هادی خانیکی؛ امیر یزدیان

2.

رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396

صفحه 78-37
حسین کرمانی؛ مرضیه ادهم؛ امیرعلی تفرشی

3.

رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام)

صفحه 106-79
هوشیار رشیدی؛ عادل دست گشاده؛ محمد صدیق زاهدی

4.

تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی

صفحه 134-107
میلاد میرمحمدصادقی؛ عبدالعلی قوام؛ افسانه مظفری

5.

بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد)

صفحه 162-135
زهرا اردکانی فرد؛ مژگان عظیمی هاشمی

6.

"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا

سیده فهیمه پارسائیان

7.

مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه)

راضیه البرز؛ رحمان سعیدی؛ حسین افخمی

8.

شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه

علی اعتمادالاسلامی بختیاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مهدی ذوالفقارزاده؛ علی اکبر فرهنگی

9.

مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی

کبری بخشی زاده برج؛ رضا خادم حسینی؛ مهدی بشیرپور

10.

ارائه الگوی ساختاری شرکت‌های دانش‌بنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی)

پرهام شجاع؛ امیر عبدالرضا سپنجی

11.

فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما

فرزانه نزاکتی رضاپور؛ مصطفی اسدزاده؛ حسین بصیریان جهرمی؛ فرج حسینیان سراجه‌لو؛ سید احمد عسکری

12.

راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا

پیمان باقرپور؛ حسین موسوی؛ سید علی محمد آذربخش


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login