1.

واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانه‌های نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریه‌های رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فن‌آوری

صفحه 36-1
هادی خانیکی؛ امیر یزدیان

2.

رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396

صفحه 78-37
حسین کرمانی؛ مرضیه ادهم؛ امیرعلی تفرشی

3.

رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام)

صفحه 106-79
هوشیار رشیدی؛ عادل دست گشاده؛ محمد صدیق زاهدی

4.

تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعه‌ی موردی

صفحه 134-107
میلاد میرمحمدصادقی؛ عبدالعلی قوام؛ افسانه مظفری

5.

بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد)

صفحه 162-135
زهرا اردکانی فرد؛ مژگان عظیمی هاشمی

6.

"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا

صفحه 196-163
سیده فهیمه پارسائیان

7.

مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه)

صفحه 222-197
راضیه البرز؛ رحمان سعیدی؛ حسین افخمی

8.

شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه

صفحه 256-223
علی اعتمادالاسلامی بختیاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مهدی ذوالفقارزاده؛ علی اکبر فرهنگی

9.

مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی با پیام‌رسان‌های خارجی

صفحه 296-257
کبری بخشی زاده برج؛ رضا خادم حسینی؛ مهدی بشیرپور

10.

ارائه الگوی ساختاری شرکت‌های دانش‌بنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی)

صفحه 326-297
امیر عبدالرضا سپنجی؛ پرهام شجاع

11.

فرصت‌ها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما

صفحه 358-327
فرزانه نزاکتی رضاپور؛ مصطفی اسدزاده؛ حسین بصیریان جهرمی؛ فرج حسینیان سراجه‌لو؛ سید احمد عسکری

12.

راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا

صفحه 392-359
پیمان باقرپور؛ حسین موسوی؛ سید علی محمد آذربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login