جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, عصاریان, ریحانه. (1401). شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 332-301. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; ریحانه عصاریان. "شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1401, 332-301. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, عصاریان, ریحانه. (1401). 'شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 332-301. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, عصاریان, ریحانه. شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(31): 332-301. doi: 10.22054/nms.2021.52041.970


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login