دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,275
تعداد مشاهده مقاله30,718,650
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,223,334

1.

توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی)

صفحه 46-1
امیر محمد قدسی؛ سید جمال‌ الدین اکبرزاده جهرمی

2.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

3.

الگوی ترویج صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا

صفحه 108-77
سمیه لبافی؛ علی اصغر کیاء؛ امرالله تقوا

4.

مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان

صفحه 141-109
بهناز رهبر مهرپو؛ احتشام رشیدی؛ ابوالفضل دانایی

5.

عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)

صفحه 173-141
سعداله عزتی؛ ذبیح اله صدفی

6.

تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

صفحه 209-173
رضا همتی؛ احسان آقابابایی؛ فائقه اسماعیلی

7.

حریم‌شکنی‌های فرهنگی سایبری و ابزار کنترل اجتماعی ادراک‌شده در میان کاربران ایرانی اینستاگرام

صفحه 247-211
شلاله معراجی اسکوئی؛ کامران محمدخانی؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی

8.

شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکه‌های اجتماعی در ایران

صفحه 274-249
شیلا باباخانی؛ نسیم مجیدی؛ عباس اسدی

9.

‌گونه‌شناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال ‌

صفحه 300-275
حسینعلی کلهر؛ سید حسین ملکوتی هشتجین؛ محمد مظهری؛ آیت مولائی

10.

شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های تجاری رسانه‌های‌ اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند

صفحه 332-301
مونا جامی پور؛ سید محمدباقر جعفری؛ ریحانه عصاریان

11.

بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 362-333
حسن مومنی؛ مرجان آل بهبهانی

12.

نقش شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان

صفحه 391-363
فرزین فرحبد؛ مژگان عبداللهی کلورزی؛ مرتضی لطف الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login