Emamgholi, Nazanin, Hashemnia, Shahram, Karimi, Ozhan. (1400). Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 224-252. doi: 10.22054/dcm.2022.14067
Nazanin Emamgholi; Shahram Hashemnia; Ozhan Karimi. "Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1400, 224-252. doi: 10.22054/dcm.2022.14067
Emamgholi, Nazanin, Hashemnia, Shahram, Karimi, Ozhan. (1400). 'Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 224-252. doi: 10.22054/dcm.2022.14067
Emamgholi, Nazanin, Hashemnia, Shahram, Karimi, Ozhan. Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 3(4): 224-252. doi: 10.22054/dcm.2022.14067


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login