منابع
انجمن روانپزشکی آمریکا. (2013). راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی (ترجمه فرزین رضاعی؛ علی فخرایی و علی نیلوفری، 1393). تهران: ارجمند.
بنتهام، سوزان. (2003). روانشناسی تربیتی (ترجمه اسماعیل بیابانگرد و سید علی نعمتی، 1398). تهران: رشد
بهمنزادگان جهرمی، مرضیه؛ یارمحمدیان، احمد و موسوی، حسین (1389). بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم. مجله یافتههای نو در روانشناسی، 3(9): 93-79
جمشیدی، عفت و سیف نراقی، مریم (1384). بررسی و مقایسه مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان عادی و دانشآموزان مبتلا به نارساییهای ویژه در یادگیری. مجله پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 5(1): 86-69
دلاور، علی (1392). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: ویرایش
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1396). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگاه
سیف، علیاکبر (1396). روانشناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری و آموزش: (ویرایش ششم). تهران: آگاه
کرامتی، محمدرضا (1386). تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی. مجله روانشناسی و علوم تربیتی، 37(1): 55 – 39
مالکی، مائده (1392). تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان. فصلنامه پژوهش در برنامهریزی و آموزش عالی، 19(4): 116-99
نوروزی، داریوش؛ احمدزاده، بیاتی و آقابراتی، نجمی (1390). تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر درخودمانده. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، 1(4): 52-23
ولایتی، الهه و موسی رمضانی، سونیا (1390). بازی برای یادگیری، یادگیری از طریق بازی. ماهنامه رشد تکنولوژی آموزشی، 28(1): 26-24
هومن، حیدر علی (1394). راهنمای عملی پژوهش کیفی. تهران: سمت
References
Becker, K. (2008). Video Game Pedagogy: Good Gams= Good Pedagogy, Games: Purpose and Potential in Education. in Christopher Miller (Eds), Springer + Business Media, LLC
Bosseler, A. & Massaro, D.W. (2003). Development and evaluation of a computer animatedtutor for vocabulary and language learning in children with autism. Journal of Autism and Developmental Disorder, 33(6): 653-672
Carpenter, L.A., Soorya, L.,& Halpern, D. (2009). Asperger,s syndrome and high-functioning autism. Pediatric Annals, 38(1): 30-35
Dawson, G., & Bernier, R. (2006). Development of social brain circuitry in autism. In D. Coch, K.W. Geraldine Dawson, & K.W. Fischer (Eds.), Human behavior and the developing brain, second edition: Atypical development (pp.28-55). New York: Guilford Press
Gardner, J., & Jeweler, J. (2000). Your college experience: strategies for success. Wadsworth publishing company, USA.
Golan, O., & Baron-Cohen, S. (2006). Systemizing empathy: Teaching adults with Asperger syndrome or high-function autism to recognize complex emotions using interactive multimedia. Developmental and Psychopathology, 18(2): 591-617
Grossard, Ch., Grynspan, O., Serret, S., Jouen, A., Cohen, D. (2017) Serious games to teach social interactions and emotions to individuals with autism spectrum disorders. Computers and Education,
Elsevier, 113, 195-211
Ham, W, & Adams, E. (2004). collaborative VS cooperative learning. Available online at: http: // www. Coe. uge. edu / epttt / col. html
Huerta, N. E. (2008). The promise and practice of the individuals with disabilities education act. In T.C. jimenez & V.L. Graf (Eds), Education for all: Critical issues in the education of children and youth with disabilities (pp. 1-33). California, CA: Jossey-Bass
Khan, T, M. (2010). The effect of multimedia learning on children with different special education needs. Procedia – social and behavioral sciences. 2(2), 4341-4345
Kirk, J. (2004). The making of a gaming – simulation course: A personal tale. Simulation and Gaming, 35(1): 85-93
Mazurek, M., & Wenstrup, C. (2013). Television, Video game and social media use among children with ASD and typically developing siblings. Journal of Autism and Developmental Disorders, 43(6): 1258-1271
Moore, M., & Calvert, S. (2000). Brief report: vocabulary acquisition for children with autism: teacher or computer instruction. Journal of autism and developmental disorder, 30(4): 359-362
Roussou, M. (2004). Learning by doing and learning through play: an exploration of interactivity in virtual environments for children. Computers in Entertainment (CIE) 2(1): 10
Shane, H. C., & Albert, P.D. (2008). Electronic screen media for persons with autism spectrum disorders: Results of a survey. Journal of Autism and Developmental Disorders, 38(8): 1499-1508
Thomson, G. & Dass, P. (2000). Improving students self-efficacy in strategic management: The relative impact of cases and simulations. Simulation and Gaming, 31(1): 22-41
Whalen, C., Moss, D., Ilan, A. B., Vaupel, M., Fielding, P., Macdonald, K, & Symon, J. (2010). Efficacy of Teach Town: Basic computer-assisted intervention for the intensive comprehensive autism program in Los Angeles unified school district. Autism, 14(3): 179-197
Williams, C., Wright, B., Callaghan, G., & Coughlan, B. (2002). Do children with autism learn to read more readily by computer assisted instruction or traditional book methods? Autism,6(1):71-91.