قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1401). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
متین قاسمی سامنی; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; علی دلاور. "طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1401, 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1401). 'طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(45): 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login