دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,952
تعداد مشاهده مقاله55,062,328
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,828,047
قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1401). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
متین قاسمی سامنی; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; علی دلاور. "طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1401, 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1401). 'طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277
قاسمی سامنی, متین, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(45): 221-249. doi: 10.22054/jpe.2021.58523.2277


login