دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,862
تعداد مقالات14,898
تعداد مشاهده مقاله32,638,905
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,198,345
Noroozi, Abdul Rahim, Sanavifard, Rasool, Eyvazi Heshmat, Ali Asghar. (1402). Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(7), 145-170. doi: 10.22054/dcm.2022.70019.1153
Abdul Rahim Noroozi; Rasool Sanavifard; Ali Asghar Eyvazi Heshmat. "Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 7, 1402, 145-170. doi: 10.22054/dcm.2022.70019.1153
Noroozi, Abdul Rahim, Sanavifard, Rasool, Eyvazi Heshmat, Ali Asghar. (1402). 'Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(7), pp. 145-170. doi: 10.22054/dcm.2022.70019.1153
Noroozi, Abdul Rahim, Sanavifard, Rasool, Eyvazi Heshmat, Ali Asghar. Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(7): 145-170. doi: 10.22054/dcm.2022.70019.1153


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login