Saeedi, Masoud. (1402). Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(1), 67-96. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Masoud Saeedi. "Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 1, 1402, 67-96. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Saeedi, Masoud. (1402). 'Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(1), pp. 67-96. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Saeedi, Masoud. Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 12(1): 67-96. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login