1.

بررسی نقش فعالیت های برخط مبتنی بر 5E در تفکر انتقادی و خلاقیت دانشجویان زبان انگلیسی

Pages 1-31
ملیسا وفایی کیا; سوسن مرندی; مسعود سیری

2.

تاثیر استعاره مفهومی بر خلاقیت در نوشتن و آگاهی فراشناختی نگارش

Pages 33-66
قاسم وادی پور; رجب اسفندیاری; محمد باقر شعبانی

3.

تاثیر نحوه اجرای تکلیف بر تمرکز زبان آموزان بر ساختار زبان: بررسی تاثیرات آماده سازی قبل از انجام و رونویسی بعد از انجام تکلیف

Pages 67-96
مسعود سعیدی

4.

مقایسه دشواری درک انواع جملات مجهول توسط انگلیسی آموزان سطح متوسط

Pages 97-117
محمد صابر خاقانی نژاد; محمد هادی ایل

5.

تحلیل پیکره ای پسوند سوم شخص زمان حال ساده در نوشتار علمی انگلیسی به عنوان زبان میانجی

Pages 119-143
فهیمه معرفت; طاهره سلیمانی

6.

رابطه بین مصونیت معلم ، تدریس تامل گرایانه و انگیزه کاری در محیط آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

Pages 145-172
سید محمد رضا امیریان; طاهره حیدرنژاد; سعید عباسی سسفدی

7.

تأثیر دستکاری پیچیدگی تکلیف بر یادگیری کلمات ربط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی

Pages 173-204
تورج طلائی; حسین احمدی; فرامرز عزیز ملایری

8.

تأثیر ارزیابی پویا مبتنی بر وب بر دقت گرامری و استقلال زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها به ارزیابی پویا مبتنی بر وب

Pages 205-236
اابوالفضل فتحی; مرتضی اصل رسولی; داود کوهی

9.

تفاوت های بیانی کنش کلامی درخواست بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و زبان دوم

Pages 237-270
رضا باقری نویسی; رسول محمد حسین پور; الهه یزدانخواه

10.

بررسی شباهت ها و تفاوت های پیچیدگی واژگانی با استفاده ازگزارش کومتریکس دربخش پنجم پایان نامه های کارشناسی ارشد انگلیسی دانشجویان ایرانی و انگلیسی زبان

Pages 271-294
مسعود آزادنیا

11.

شناخت معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی درباره آموزش ارزش ها: مطالعه ترکیبی

Pages 295-336
عباسعلی رضائی; مجتبی اسفندیاری

12.

بررسی ارتباط پویا بین انگیزش و احساس در پیشرفت زبان خارجی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت و حافظه کاری

Pages 337-376
شکوه رشوند سمیاری; مجید قربانی


login