پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
فاطمه پورچیت ساز; کاظم برزگر بفرویی; مریم زارع. "اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1402, 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(49): 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login