1.

عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان

صفحه 1-28
مجید امیدی خانکهدانی؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده؛ زهرا نقش

2.

الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله

صفحه 29-57
بهاره اژدربین؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ رضا قربان جهرمی؛ فریبرز درتاج

3.

اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

صفحه 58-85
فرزانه ناظمی؛ پریسا تجلی؛ مجید ابراهیم پور؛ مهدیه صالحی

4.

تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی

صفحه 86-117
سید سینا شمس اسلامی؛ سید ولی الله موسوی؛ سجاد رضائی

5.

اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان

صفحه 119-145
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ محمد باردل

6.

مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان

صفحه 146-172
مریم ویسمه؛ مهناز استکی؛ نوید میرزاخانی

7.

اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

صفحه 173-207
فاطمه پورچیت ساز؛ کاظم برزگر بفرویی؛ مریم زارع

8.

بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی

صفحه 208-232
کریم عبدالمحمدی؛ فرهاد غدیری

9.

تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی

صفحه 233-259
سمیه محمدی کشکا؛ عباس ابوالقاسمی؛ سید موسی کافی ماسوله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login