- جباری، محمدرضا، منتظری، محمد (1384). مشتریمداری. چاپ اول، تهران: نشر سارگل.
- جراحی، محمدحسین، اردکانی، سعید، زارعیان، محمد (1388). بررسی نقش فناوری اطلاعات در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری بهصورت الکترونیکی. رشد و فناوری، 21، 59-49.
- چراغی، محمدعلی(1388). نظریهپردازی بر فرایند انتقال دانش نظری به حوزه عمل در پرستاری: رویکرد گراندد تئوری. مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی. همدان: 17(1و2)، 32-31.
- داناییفرد، حسن (1384). تئوریپردازی با استفاده از رویکرد استقرائی؛ استراتژی مفهومسازی تئوری بنیادی. ماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه شاهد، 12(11)، 70-57.
- داناییفرد، حسن (1386). همسازی شیوههای کمی و کیفی در پژوهشهای سازمانی: تأملی بر استراتژی پژوهش ترکیبی. فصلنامه حوزه و دانشگاه روششناسی علوم انسانی، 13(53)، 63-35.
- داناییفرد، حسن، الوانی، سیدمهدی، آذر، عادل (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت، رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار.
- داناییفرد، حسن، امامی، سیدمجتبی (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد. اندیشه مدیریت، 2(1)، 97-69.
- زارعیان، داود (1382). نقش روابط عمومی در اجرا و تحقق طرح تکفا. هنر هشتم. 33و 34، 21-12.
- الماسی، حسن، صنیعیمنفرد، محمدعلی، رضاییانفردویی، صدیقه (1388). مباحثی در مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (e-CRM) در صنعت گردشگری ایران. انتشارات عیلام: پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری.
- محمدی، مرتضی، سهرابی، طهمورث (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند. 6(22) 128-107.
- Berry, L. L. (1983). Relationship Marketing. in Emerging Perspectives on Services Marketing. Berry, L. L, Shostack, G. L. and Upah, G. D. (Eds), Chicago: American Marketing Association. 25-8.
- Corbin, M., & Strauss, A. (1990). Grounded theory research: Procedures, canons, and evaluative criteria. Qualitative Sociology, 13(1), 3–21.
- Harrigan, P., Ramsey, E. & Ibbotson, P. (2009). An Introduction to Theory and Research. Reading, MA: Addison-Wesley.
- Huda, Sadrul, S.S.M., Saha, S., & Kabir, Md. H. (2021). Influence of e-CRM on customer satisfaction and customer loyalty: a study on Bangladesh's fast food industry. International Journal of Electronic Customer Relationship Management, 2021 Vol. 13 No.1, pp. 30 – 44.
- Ivanovska, L. P. (2008). E-CRM in the tourism sector. Revista de Turism Studii si Cercetari in Turism, 5:14–19.
- Kampani, N., & Jhamb, D. (2020). Analyzing the role of E-CRM in managing customer relations: A critical review of the literature. Journal of critical reviews. 7 (4), 221-226.
- Mekkamol, P., Piewdang, S., & Untachai, S. (2013). Modeling e-CRM for Community Tourism in Upper Northeastern. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 88 (2013), 108 – 117.
- Price, Deborah & Cameron, Sheila. (2010). “Business Research Methods a Practical Approach”. Institute of Personnel and Development. The Broadway, London: 409-417.
- Ramsey, Elaine, Ibbotson, (2009). Investigating the e-CRM activities of Irish SMEs. Paul Harrigan, Enterprise Development, Journal of Small Business. 16 (3), 443-465.
- Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Grounded Theory Procedures and Techniques. Newbury Park, CA: Sage Publications.
- Zamani Babgohari, A., Hamedi M., Taghizadeh-Yazdi, M., & Nazari-Shirkouhi, S. (2023). Towards the analysis of e-CRM practices using an integrated fuzzy approach Authors. International Journal of Electronic Customer Relationship Management. 13 (3). 272-293
|