- احمدی، سیدعلی اکبر و عسکری ده آبادی، حمیدرضا، (1394)، «بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکتهای مسافربری فعال در پایانههای شهر تهران)»، مدیریت تو سعه و تحول، شماره 23، 20-11.
- افجه، علی اکبر و خادمی گراشی، مهدی، (1390)، «الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، آذرماه، دوره 10، شماره 8 .
- امیرتاش، عبدالرضا و همکاران، (1394)، «طراحی مدل ارتباطی بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان استخرهای دولتی شهر تهران»، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، اسفندماه، دوره 2، شماره 8.
- ایزدی، بهزاد و همکاران، (1393)، «طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران»، مدیریت ورزش، بهار، دوره 11، شماره 1.
- حقیقی، محمد و دیگران، (1391)، «بررسی تأثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطهای بر وفاداری مشتریان از منظر شرکت ایرانسل»، تحقیقات بازاریابی نوین، اسفند، دوره 2، شماره 4.
- کفاش پور آذر و دیگران، (1387)، «فرایند بازاریابی سیاسی: ارائه مدلی جامع در ارتباط با جایگاه بازاریابی در سیاست»، کنفرانس بینالمللی بازاریابی تهران: کنفرانس بینالمللی بازاریابی.
- طالاری، محمد و موسوی شفائی، مسعود، (1395)، «جامعهپذیری سیاسی، بستری برای بازاریابی سیاسی رابطهمند»، فصلنامه راهبرد، تابستان، شماره 25، شماره 79.
- لیز، مارشمنت، (1394)، مدیریت بازاریابی سیاسی (اصول و کاربردها)، ترجمه بهرام خیری و پدرام باقرنژاد، تهران: انتشارات بهمن برنا.
- محمدیان، محمود و شمسی، جعفر، (1388)، مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب، تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
- نیومن، ب، (1391)، بازاریابی انبوه در سیاست: دموکراسی در عصر تصاویر ساختگی، ترجمه آرام طاعتی و امید مهدیه، تهران: انتشارات دفتر پژوههای فرهنگی.
- ووسیچ کوالینا، آندرژ فالکوسکی، بروس.آی. نیومن، (2011)، بازاریابی سیاسی مبانی نظری و راهبردی، ترجمه حمیدرضا عسگری دهآبادی، شهاب طلایی شکری، تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
References
- Andrew D & Brian, P. Mathews, (2000), “Barriers to Relationship Marketing in Consumer Retailing”, Journal of Services Marketing, Vol. 14, PP. 272-286.
- Bolton, R. N. Lemon, K. N & Verhoef, P. C, (2004), “The Theoretical Underpinnings of Customer Asent Management: A Framework and Propositions for Future Research”, Journal of Academy of Marketing Science, 32(3): 271-92.
- Bojei, Jamil. Alwie, Aryaty. (2010), “The Influence of Relationship Quality on Loyalty in Service Sector”, Journal of Economics and Management, 4(1), pp: 81-100.
- Bojei, Jamil, Al wie, Aryaty, (2010), “The Influence of Relationship Quality on Loyalty in Service Sector”, Journal of Economics and Management, 4(1): 81 – 100 (2010).
-Chiu, Hung-Chang., Hsieh, Yi-Ching., Li, Yu-Chuan., Lee, Monle, (2005), “Relationship Marketing and Consumer Switching Behavior”, Journal of Business Research, 58, 1681– 1689.
- Chang-Hung, Chiu et al., (2004), “Relationship Marketing and Consumer Switching Behavior”, Journal of Business Research, Vol. 58, No. 205, PP. 1681–1689.
- Faghihi, Abolhassan & Morning Sufi Jahanyar, (2008), “Pluralism of Research Methods in Organizational Research”, Journal of Management Studies, Faculty of Allameh University Billing, No. 21- 22.
- Fenno, RE, Jr, (1978), Home Style: House Members in Their Districts, Boston: Little, Brown.
- Gilbert, DC, (1996), “Relationship Marketing and Airline Loyalty”, Tourism Management, Vol. 17, No. 8, PP. 572-582.
- Grönroos, Christian, (1994), “From Marketing Mix to Relationship Marketing”, Management Decision, Vol. 32, No. 2, PP. 4-20.
- Grönroos, Christian, (2004), “The Relationship Marketing Process: Communication, Interaction, Dialogue, Value”, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 19, No. 2, PP. 99-113.
- Hadden, J., Tiwari, A., Roy, R., & Runa, D, (2007), “Computer Assisted Customer Churn Management: State-of-the-art and Future Trends”, Computers & Operations Research, Vol. 34, No. 10, pp. 2902-2917.
- Kahneman, D, & Tversky, A, (1979), Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk, Econometrica, 47(6), PP. 263-291.
- Kotler, Philip & Gray Armestrong, (2001), Principles of Marketing, New Jersey: Prentice Hall.
- Lages, L. F. Lancastre, A. Lages, C, (2008), “The B2B-RELPERF Scale and Scorecard: Bringing Relationship Marketing Theory into Business-to-Business Practice”, Industrial Marketing Management, 37(6), PP. 686-697.
- Marshment- Lees, J, (2003), “Political Marketing: Howto Reach that Potof Gold”, Journal of Political Marketing, 2(1), PP. 1-32.
- Lin, Y., Su, H. Y., Chien, S, (2006), “A Knowledge-enabled Procedure for Customer Relationship Management”, Industrial Marketing Management, 35(4), PP. 446-456.
- Oliver, RL, (1997), Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer, New York: McGraw Hill.
-Osuagwu, L., (2008), “Political Marketing: Conceptualisation, Dimensions and Research Agenda”, Marketing Intelligence & Planning, 26 (7), PP. 793 – 810.
- Parker, G.R, (1989), “The Role of Constituent Trust in Congressional Elections”, Oxford University the Public Opinion Quarterly, Vol. 53, No. 2, PP. 175-196.
- Rashid, Tahir, (2003), “Relationship Marketing: Case Studies of Personal Experiences of Eating Out”, British Food Journal, Vol. 105, No. 10, PP. 742-750.
- Reichheld, J. & Sasser, E, (1995), “Zero Defections: Quality Comes to Services”, Harvard Business Review, 73, PP. 59-75.
- Rizan, M., & Warokka, A,. & Listyawati, D, (2014), “Relationship Marketing and Customer Loyalty: Do Customer Satisfaction and Customer Trust Really Serve as Intervening Variables?”, Journal of Marketing Research and Case Studies, DOI: 10.5171/2014.724178.
- Shes, Jagadish N, (2002), “The Future of Relation Marketing”, Journal of Services Marketing, Vol. 14, No. 7, PP. 590-592.
- Sin, Leo. Y. M, Tse, Alan. C.B, Yau, Oliver. H. M, Lee, Jenny. S.Y & Chow, Raymond, (2002), “The Effect of Relationship Marketing Orientation on Business Performance in a Service- Oriented Economy”, Journal of Services Marketing, Vol. 16, No. 7, PP. 656-676.
- Ward, Tony & Tracey Dagger, (2007), “The Complexity of Relationship for Service Customers”, Journal of Services Marketing, Vol. 21, No. 4, PP. 281–290.
- Wattenberg, M. P, (1991), The Rise of Candidate-Centerred Politics: Presidential Elections of the 1980s, Camberidge, MA: Harvard University Press.