عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. (1402). تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
حسین عبادی; سید عبداله حیدریه; یونس وکیل الرعایا. "تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 48, 1402, 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. (1402). 'تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), pp. 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله, وکیل الرعایا, یونس. تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(48): 67-104. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login