ابراهیمی، نبی اله. (1394). آموزش مفاهیم و فرصتهای یادگیری ریاضی در پیشدبستان، مجموعه مقالات همایش ملی آموزش ابتدایی.
جدیدی، مهناز، فرامرزی، سالار، عابدی، احمد، جمالی، سمیه، و جدیدی، مریم. (1393). اثربخشی مداخلههای آموزشی بر فهم عدد کودکان پیشدبستانی. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 15(2)، 78-85.
حسینیان، سپیده، پورشمسیان، کلثوم، و پوراسماعیل، سمانه. (1394). شناسایی زودرس اختلالات یادگیری کودکان 3-6 سالهی مقطع مهدکودک و پیشدبستانی شهرستان چابکسر، همایش ملی روان شناسی مدرسه.
شهودیمژدهی، عطیه، مفیدی، فرخنده، و علیزاده. (1392). مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه پیش از دبستان. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 28(9)، 2-14.
عابدی، مصطفی. (1394). آموزش کاربردی ریاضی برای کودکان پیشدبستانی، سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران.
مفیدی، فرخنده (1393)، مبانی آموزشوپرورش در دوره پیش از دبستان، تهران: سمت.
مفیدی، فرخنده (1396)، برنامه آموزشوپرورش در دوره پیش از دبستان، چاپ شانزدهم. تهران: سمت.
Clements, D. H., Sarama, J. H., & Liu, X. H. (2008). Development of a measure of early mathematics achievement using the Rasch model: The Research‐Based Early Maths Assessment. Educational Psychology, 28(4), 457-482.
Jordan, N. C., Kaplan, D., Locuniak, M. N., & Ramineni, C. (2007). Predicting first–grade math achievement from developmental number sense trajectories. Learning disabilities research & practice, 22(1), 36-46.
Purpura, D. J., & Lonigan, C. J. (2015). Early numeracy assessment: The development of the preschool early numeracy scales. Early education and development, 26(2), 286-313.
Purpura, D. J., Reid, E. E., Eiland, M. D., & Baroody, A. J. (2015). Using a brief preschool early numeracy skills screener to identify young children with mathematics difficulties. School Psychology Review, 44(1), 41-59.