بابائی, مظهر, صالحی, پرستو. (1402). شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 189-218. doi: 10.22054/jpe.2024.75124.2603
مظهر بابائی; پرستو صالحی. "شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1402, 189-218. doi: 10.22054/jpe.2024.75124.2603
بابائی, مظهر, صالحی, پرستو. (1402). 'شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 189-218. doi: 10.22054/jpe.2024.75124.2603
بابائی, مظهر, صالحی, پرستو. شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(52): 189-218. doi: 10.22054/jpe.2024.75124.2603


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login