اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
مرضیه اسلامیان; سید رسول عمادی. "تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1402, 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). 'تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(52): 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login