جتهادی، م؛ و کشافی نیا و. (1398). بررسی جامعهشناختی مخاطبان فرهنگ سلبریتی در اینستاگرام فارسی. 5(20), 133–148. https://doi.org/10.22054/NMS.2020.39301.673
ایسپا. (1398). واتساپ از تلگرام پیشی گرفت/ میزان حضور ایرانیها در شبکههای اجتماعی مجازی.
تبریزی، منصوره. (1393). تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. https://b2n.ir/x09599
جعفریانی، ح. (1399). گونه شناسی پیامهای پربیننده ایستاگرام با موضوع کرونا. فصلنامه علمی مطالعات میانرشتهای ارتباطات و رسانه، 3(2)، 113–148.
خواجه ئیان، داتیس؛ صلواتیان، سیاوش؛ کلی، شقایق؛ یزدانی، امیرحسین. (1399). الگوی رفتاری نسل بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام: داده کاوی در کلان دادههای شبکه اجتماعی. فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، 27(101)، 9–32. https://doi.org/10.22082/CR.2020.117695.1961
سلطانی، س. ع. (1391). قدرت، گفتمان و زبان (سازوکارهای جریان قدرت در جمهوری اسلامی ایران). نشر نی.
کرمانی، ح. (1398). برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر فارسی؛ قالببندی شبکهای ارزشهای سیاسی توسط همگانهای شبکهای در انتخابات ریاستجمهوری سال 1396. پژوهشنامه علوم سیاسی، 14(4)، 131–161.
مرادی، ع؛ و محمدی فر، ن. (1399). نقش شبکههای اجتماعی در شکلگیری هراس اجتماعی و تغییر سبک زندگی ناشی از ویروس کرونا (مطالعه موردی شهر کرمانشاه). فصلنامه انتظام اجتماعی، 12(2)، 123–148.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. (1399). فوت ۴۱۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور/ ابتلای 6824 مورد جدید. https://b2n.ir/533588
یورگنسن، م؛ و فیلیپس، ل. ج. (1389). نظریه و روش در تحلیل گفتمان. نشر نی.