دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,674
تعداد مشاهده مقاله54,126,905
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,389,059

1.

تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ)

صفحه 36-1
مهدی بیگدلو

2.

قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی

صفحه 76-37
غلامرضا کمری؛ عباس اسدی؛ امیرحسام اسحاقی

3.

پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی

صفحه 132-77
احمد پاکزاد؛ سید نورالدین رضوی زاده؛ محمد رضا کلاهی

4.

تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس

صفحه 160-125
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ اکبر جدیدی محمد آبادی

5.

زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

صفحه 196-161
فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی

6.

طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی

صفحه 232-197
معصومه بابایی؛ ابوالفضل دانایی؛ فرشاد فائزی رازی

7.

دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی

صفحه 276-241
محمدحسن شیخ الاسلامی؛ داود رضاپور

8.

تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران

صفحه 317-277
آتوسا رستم‌بیک تفرشی

9.

رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران

صفحه 347-319
مهدی لطیفی شیره جینی؛ محمود افروز

10.

کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا

صفحه 396-349
حسین کرمانی؛ امیرعلی تفرشی؛ امیر محمد قدسی؛ علیرضا بیات ماکو؛ علی آتش زر

11.

مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه

صفحه 444-397
فریبا سیدان؛ فاطمه انگورج تقوی

12.

تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 473-445
فرید گنجی؛ سردار محمدی

13.

نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده

صفحه 510-475
فرید احمدراد؛ محسن جدیدی؛ محمدباقر صابری زفرقندی؛ سمانه السادات سرکشیکیان


login