1.

تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ)

صفحه 36-1
مهدی بیگدلو

2.

قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی

صفحه 76-37
غلامرضا کمری؛ عباس اسدی؛ امیرحسام اسحاقی

3.

پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی

صفحه 132-77
احمد پاکزاد؛ سید نورالدین رضوی زاده؛ محمد رضا کلاهی

4.

تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس

صفحه 160-125
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ اکبر جدیدی محمد آبادی

5.

زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

صفحه 196-161
فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی

6.

طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی

صفحه 232-197
معصومه بابایی؛ ابوالفضل دانایی؛ فرشاد فائزی رازی

7.

دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی

صفحه 276-241
محمدحسن شیخ الاسلامی؛ داود رضاپور

8.

تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران

صفحه 317-277
آتوسا رستم‌بیک تفرشی

9.

رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران

صفحه 347-319
مهدی لطیفی شیره جینی؛ محمود افروز

10.

کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا

صفحه 396-349
حسین کرمانی؛ امیرعلی تفرشی؛ امیر محمد قدسی؛ علیرضا بیات ماکو؛ علی آتش زر

11.

مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه

صفحه 444-397
فریبا سیدان؛ فاطمه انگورج تقوی

12.

تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه 473-445
فرید گنجی؛ سردار محمدی

13.

نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده

صفحه 510-475
فرید احمدراد؛ محسن جدیدی؛ محمدباقر صابری زفرقندی؛ سمانه السادات سرکشیکیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login