منابع
بارون، رابرت. بیرن، دان. برنسکانب، نایلا. (1389). روانشناسی اجتماعی. ترجمة: یوسف کریمی، چاپ سوم، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
باکینگهام، دیوید. (1389). آموزش رسانهای. ترجمة: حسین سرفراز، چاپ اول، تهران: دانشگاه امام صادق (ع).
بهرامی، احسان. (1380). «بررسی مقدماتی میزان اعتبار و قابلیت اعتماد مقیاس جهت گیری مذهبی»، مجله روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. دوره 31، شماره 1، 90-62.
پاتر، دبلیو جیمز. (1397). نظریه سواد رسانهای. ترجمة: ناصر اسدی؛ محمد سلطانی فر، چاپ چهارم، تهران: سیمای شرق.
حسنان، اکرم. (1396). رابطه سواد رسانهای و تفکر انتقادی با خلاقیت و مهارتهای فراشناختی در دانشجویان (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، ایران.
رودنبولر، اریک دبلیو. (1387). ارتباطات آیینی از گفتگوهای روزمره تا جشنهای رسانهای شده. ترجمة: عبدالله گیویان، تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
سراجزاده، سید حسین. (1382). بررسی رابطه دینداری با احساس آنومی و کجروی، مسائل اجتماعی ایران. دوره 16، شماره 63، ص 105-71.
شعبانی، حسن. (1383). روش تدریس پیشرفته. تهران: سمت
صابری، الهام. (1394). بررسی تأثیر مشارکت در حلقههای کندو کاو فلسفی بر مهارت تفکر انتقادی در سواد رسانهای (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، ایران.
فرامرزی، سامیه. (1391). بررسی تأثیر مناسک مذهبی در پیشگیری از انحرافات اجتماعی (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه اصفهان، ایران.
قاضی مرادی، حسن. (1397). درآمدی بر تفکر انتقادی. چاپ چهارم، تهران: اختران
مایر، فردریک. (1374). تاریخ اندیشههای تربیتی. ترجمة: علی اصغر فیاضی، تهران: سمت