1.

الزامات سیاستگذاری اجتماعی در حیطه مدیریت افکار عمومی با تأکید بر نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

صفحه 49-1
عزت اله میرزایی؛ الهام کشاورز مقدم

2.

بازنمایی پاندمی کووید 19 در رسانه های اجتماعی ایرانیان

صفحه 84-51
هادی خانیکی؛ علی احمدی

3.

بازتعریف بلاک‌چین مبتنی بر استعاره‌های هستی‌شناختی

صفحه 118-85
سعید اشیری؛ سید محمدحسین هاشمیان؛ علی اصغر اسلامی تنها

4.

نقش تفکر انتقادی در بهبود کارکرد سواد رسانه‌ای با تکیه بر منظومه شناختی مخاطب

صفحه 152-119
محمد حسین انصاری جعفری؛ محمدرضا رسولی؛ نسترن خواجه نوری

5.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانوادگی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فراغت جمعی خانوادگی

صفحه 191-155
حسین حیدری؛ اسماعیل جهانی؛ مرتضی قلیچ؛ سعید کبیری؛ جواد مداحی؛ محمدعلی رمضانی

6.

روایی و پایایی نسخه فارسی مقیاس اختلال رسانه های اجتماعی در دانشجویان ایرانی

صفحه 229-193
فرزین باقری شیخانگفشه؛ مهرناز صالحی رج؛ حجت الله فراهانی

7.

بهبود ارتباط دولت و شهروندان از طریق شخصی سازی دولت همراه در ایران

صفحه 269-231
الیا برهان زاده؛ رضا واعظی؛ حبیب الله رودساز؛ قدسی بیات

8.

فمینیسم‌سایبر، مطالبات بازنمایی شده از حوزه زنان در شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 322-271
حمیده حسین زاده؛ افسانه توسلی.

9.

ارائه مدل تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر تلفن های همراه هوشمند با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحه 373-323
مهزیار اکبری؛ تحفه قبادی لموکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ حسین حاجی بابائی

10.

طراحی مدل مطلوب برندسازی شخصی ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام و نقش آن در مهاجرت ورزشی

صفحه 414-375
محمد فرجی؛ سیدجعفر موسوی؛ فرشاد امامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login