شمس الدین, ریحانه. (1403). اثربخشی بازی‌های زبان‌شناختی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: IR/ethics.2024.79945.1096
ریحانه شمس الدین. "اثربخشی بازی‌های زبان‌شناختی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: IR/ethics.2024.79945.1096
شمس الدین, ریحانه. (1403). 'اثربخشی بازی‌های زبان‌شناختی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: IR/ethics.2024.79945.1096
شمس الدین, ریحانه. اثربخشی بازی‌های زبان‌شناختی بر توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: IR/ethics.2024.79945.1096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login