جهانشاد, شبنم. (1403). تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خودآموزی کلامی مثبت اندیش و اثر بخشی آن بر مهارت تنظیم هیجانی، مهارت های اجتماعی و مسئولیت پذیری شخصی در نوجوانان با اختلال سلوک. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: IR/ethics.2024.81326.1158
شبنم جهانشاد. "تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خودآموزی کلامی مثبت اندیش و اثر بخشی آن بر مهارت تنظیم هیجانی، مهارت های اجتماعی و مسئولیت پذیری شخصی در نوجوانان با اختلال سلوک". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: IR/ethics.2024.81326.1158
جهانشاد, شبنم. (1403). 'تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خودآموزی کلامی مثبت اندیش و اثر بخشی آن بر مهارت تنظیم هیجانی، مهارت های اجتماعی و مسئولیت پذیری شخصی در نوجوانان با اختلال سلوک', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: IR/ethics.2024.81326.1158
جهانشاد, شبنم. تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خودآموزی کلامی مثبت اندیش و اثر بخشی آن بر مهارت تنظیم هیجانی، مهارت های اجتماعی و مسئولیت پذیری شخصی در نوجوانان با اختلال سلوک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: IR/ethics.2024.81326.1158