محمدی, زهرا, قمرانی, امیر. (1403). اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر اساس الگوی پرسید بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی رفتاری فرزندان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), 99-136. doi: 10.22054/jpe.2024.78639.2684
زهرا محمدی; امیر قمرانی. "اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر اساس الگوی پرسید بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی رفتاری فرزندان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 55, 1403, 99-136. doi: 10.22054/jpe.2024.78639.2684
محمدی, زهرا, قمرانی, امیر. (1403). 'اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر اساس الگوی پرسید بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی رفتاری فرزندان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), pp. 99-136. doi: 10.22054/jpe.2024.78639.2684
محمدی, زهرا, قمرانی, امیر. اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر اساس الگوی پرسید بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی رفتاری فرزندان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(55): 99-136. doi: 10.22054/jpe.2024.78639.2684


login