احمدیان, رئوف, حسینی نسب, سید داود, آزموده, معصومه. (1403). اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(72), 107-132. doi: 10.22054/jep.2024.74766.3881
رئوف احمدیان; سید داود حسینی نسب; معصومه آزموده. "اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 72, 1403, 107-132. doi: 10.22054/jep.2024.74766.3881
احمدیان, رئوف, حسینی نسب, سید داود, آزموده, معصومه. (1403). 'اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(72), pp. 107-132. doi: 10.22054/jep.2024.74766.3881
احمدیان, رئوف, حسینی نسب, سید داود, آزموده, معصومه. اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(72): 107-132. doi: 10.22054/jep.2024.74766.3881


login