1.

هنجاریابی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران

صفحه 7-31
سارا محمدپور فدیهه؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور

2.

تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک

صفحه 33-56
زهرا صالحی مرزیجرانی؛ اسماعیل سعدی پور

3.

تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان

صفحه 57-78
سعیده زاهد؛ حسین کارشکی؛ پروین روشن قیاس

4.

تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد

صفحه 79-106
سارا نجاتی فر؛ سالار فرامرزی

5.

اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 107-132
رئوف احمدیان؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

6.

مقایسه‌ی تأثیر آموزش بازی‌های حرکتی موزون و بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانش‌آموزان پایه‌ی اول

صفحه 133-160
محمد نبی ئی؛ رزیتا امانی؛ محمدرضا ذوقی پایدار؛ حسین محققی

7.

پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 161-188
فاطمه خداپناه؛ محمدرضا تمنایی فر

8.

ساخت و اعتبار یابی آزمون بخل بر اساس منابع اسلامی

صفحه 189-218
جواد غلامرضایی؛ سیده زینب سلطانی؛ مسعود آذربایجانی؛ محمد پاینده

9.

تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی

صفحه 219-250
ذبیح اله کرمی؛ ایوب آقارحیمی


login