نجاتی فر, سارا, فرامرزی, سالار. (1403). تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(72), 79-106. doi: 10.22054/jep.2024.71839.3777
سارا نجاتی فر; سالار فرامرزی. "تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 72, 1403, 79-106. doi: 10.22054/jep.2024.71839.3777
نجاتی فر, سارا, فرامرزی, سالار. (1403). 'تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(72), pp. 79-106. doi: 10.22054/jep.2024.71839.3777
نجاتی فر, سارا, فرامرزی, سالار. تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(72): 79-106. doi: 10.22054/jep.2024.71839.3777