علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. (1403). اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
سمیرا علی زاده; یوسف دهقانی; فریده سادات حسینی. "اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 73, 1403, 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. (1403). 'اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), pp. 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات. اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(73): 143-166. doi: 10.22054/jep.2024.75477.3903


login