دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,948,490
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,324

1.

روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 7-39
محمد عسگری

2.

شناسایی مولفه های مدل تلفیقی فناور محورشایستگی شناختی و انگیزشی یکپارچه ی مربیان

صفحه 41-68
زهره ارداغیان؛ محمد صالحی؛ رضا یوسفی سعید آبادی

3.

مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق

صفحه 69-90
طیبه دهقان نیری؛ نور علی فرخی؛ احمد برجعلی؛ ابراهیم علیزاده

4.

مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان

صفحه 91-116
مجید کارگر مغانجوقی؛ نعیمه محب؛ رعنا ساکن آذری؛ بهرام اصل فتاحی

5.

طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی

صفحه 143-166
مسلم شجاعی؛ علی جعفری؛ لیلا جهان تیغی

6.

اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

صفحه 143-166
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی

7.

مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی

صفحه 167-200
مجتبی طاهری؛ حمید فرهادی راد؛ عبدالله پارسا؛ سکینه شاهی

8.

مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه

صفحه 201-220
یاسمین بهمنی؛ فریده حمیدی؛ سارا دازی

9.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی

صفحه 221-244
یاسمین عابدینی


login