1.

روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 7-39
محمد عسگری

2.

شناسایی مولفه های مدل تلفیقی فناور محورشایستگی شناختی و انگیزشی یکپارچه ی مربیان

صفحه 41-68
زهره ارداغیان؛ محمد صالحی؛ رضا یوسفی سعید آبادی

3.

مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق

صفحه 69-90
طیبه دهقان نیری؛ نور علی فرخی؛ احمد برجعلی؛ ابراهیم علیزاده

4.

مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان

صفحه 91-116
مجید کارگر مغانجوقی؛ نعیمه محب؛ رعنا ساکن آذری؛ بهرام اصل فتاحی

5.

طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی

صفحه 143-166
مسلم شجاعی؛ علی جعفری؛ لیلا جهان تیغی

6.

اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

صفحه 143-166
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی

7.

مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی

صفحه 167-200
مجتبی طاهری؛ حمید فرهادی راد؛ عبدالله پارسا؛ سکینه شاهی

8.

مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه

صفحه 201-220
یاسمین بهمنی؛ فریده حمیدی؛ سارا دازی

9.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی

صفحه 221-244
یاسمین عابدینی


login